جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
توزیع غذای تبرکی حرم رضوی

حوزه/ زائران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) پس از اقامه نماز جماعت در ایستگاه صلواتی حضرت باب الجواد(ع) حضور یافته و خادمان آستان قدس رضوی با غذای متبرک از آنان استقبال می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، در روز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و شهادت امام مجتبی(ع) 60 هزار غذا در سه نوبت صبحانه، نهار و شام در ورودی باب الجواد(ع) حرم مطهر امام رضا(ع) توزیع شد.

زائران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) پس از اقامه نماز جماعت در ایستگاه صلواتی حضرت باب الجواد(ع) حضور یافته و خادمان آستان قدس رضوی با غذای متبرک از آنان استقبال کردند.

این طرح که در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت باکرامت به زائران و پیرو دستور تولیت آستان قدس رضوی برای تسهیل حضور زائران به ویژه قشر مستضعف در حرم مطهر رضوی انجام می شود، در دهه آخر ماه صفر پذیرای جمع گسترده ای از زائران بارگاه منور رضوی خواهد بود.

ایستگاه صلواتی باب الجواد(ع) که در مناسبت‌های مختلف مذهبی سال شامل اعیاد، ولادت و شهادت حضرات ائمه معصومین(ع) از زائران امام رضا(ع) پذیرایی می کند، با استقبال گرم و پر شور زائران و مجاوران عزادار مواجه شده است.

برپایه این گزارش، خادمان و خیران این ایستگاه تا سالروز شهادت امام رضا(ع) با توزیع غذا از زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) پذیرایی می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha