شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جشنواره علامه شعرانی

حوزه/ دبیر علمی دومین جشنواره پژوهشی علامه شعرانی(ره) با اعلام پایان یافتن مهلت ثبت نام در این جشنواره، گفت: اختتامیه دومین جشنواره پژوهشی علامه شعرانی(ره)، بهمن ماه سال جاری در شهر تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حسین زحمتکش زنجانی، دبیر علمی دومین جشنواره پژوهشی علامه شعرانی(ره)، ضمن اشاره به پایان یافتن مهلت ثبت‌نام و ارسال اثر به این جشنواره، از آغاز فرآیند ارزیابیِ آثار ارسالی به جشنواره خبر داد.

وی افزود: خوشبختانه امسال با رشد قابل توجهی در کیفیت و کمّیت آثار، نسبت به دوره قبل مواجه بودیم، و این خود دلیل بر فرهنگ‌سازی جشنواره و اقبال ویژه اساتید و فضلای حوزه علمیه استان تهران نسبت به آن است.

دبیر علمی دومین جشنواره پژوهشی علامه شعرانی(ره) اضافه کرد: البته شوق و اشتیاق اساتید برای ثبت‌نام و ارسال اثر، که متأسفانه گاه به لحظات آخر موکول می‌شد، موجب اختلال در روند جشنواره و تقویم اجرایی آن گردید، اما هر چه که بود، ما به فال نیک گرفتیم.

زحمتکش زنجانی در پایان، در مورد مراسم اختتامیه جشنواره نیز خاطرنشان کرد: البته ارزیابی آثار، فرآیند پیچیده‌ای است و با توجه به دقت و وسواس زیاد ما در انتخاب داوران و نظارت بر ارزیابی‌ها و این‌که در کل، مراحل ارزیابی یک اثر در جشنواره علامه شعرانی، گاه ممکن است به پنج مرحله برسد، حساسیت کار بیشتر می‌شود؛ اما با این حال، سعی ما بر این است که نهایتاً ظرف مدت دو ماه، ارزیابی‌ها تمام شده، و در صورت امکان، به حول و قوه الهی و عنایت ویژه حضرت صاحب‌الأمر(عج)، مراسم اختتامیه و تجلیل از آثار برتر، در اواخر بهمن ماه برگزار شود.

۳۱۳/۲۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha