جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشنواره پژوهشی علامه شعرانی

حوزه/ ثبت‌نام دومین جشنواره پژوهشی علامه شعرانی(ره) از امروز در حوزه تهران آغاز شد.

دبیر علمی دومین جشنواره پژوهشی علامه شعرانی(ره)، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در تهران، از آغاز ثبت‌نام دومین جشنواره پژوهشی علامه شعرانی(ره)، از امروز خبر داد.

دکتر حسین زحمتکش زنجانی افزود: این جشنواره که به آثار علمی و پژوهشی اساتید و فضلای حوزه علمیه تهران اختصاص دارد، دومین دوره خود را سپری می‌کند. بر این اساس، اساتید و فضلا تا پایان مهر ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت معاونت پژوهش، در جشنواره ثبت‌نام کرده و آثار خود را در قالب مقاله، کتاب، پایان‌نامه، تقریر، متن درسی، طرح‌نامه و یا ایده پژوهشی، به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تمامی مراحل ثبت‌نام، ارسال اثر، پیگیری آثار ارسالی، اعلام نتایج و ارائه کارنامه، در این دوره، به صورت اینترنتی انجام شده و دبیرخانه جشنواره از دریافت آثار پژوهشگران، جز در مواردی که امکان ارسال اینترنتی اثر برای نویسنده وجود ندارد، معذور است.

دبیر علمی دومین جشنواره پژوهشی علامه شعرانی(ره) اظهار داشت: در این دوره از جشنواره، علاوه بر معرفی آثار برگزیده و شایسته تقدیر، آثار شایسته تحسین نیز معرفی خواهند شد، و همچون دوره گذشته، از سه شخصیت موفقِ حوزوی در عرصه پژوهش در سال جاری، از میان مسئولان، مدیران و معاونان پژوهش مدارس علمیه، تقدیر می‌گردد.

وی در پایان افزود: آئین اختتامیه جشنواره و مراسم تجلیل از آثار برتر، در آذر ماه 95 هم‌زمان با هفته پژوهش برگزار خواهد شد.  42/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha