جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بانک آلمانی حساب بانکی جنبش تحریم اسرائیل را مسدود می‌کند

حوزه/ بانک اقتصاد اجتماعی شهر کلن در آلمان، حساب بانکی مربوط به جنبش بایکوت کننده رژیم صهیونیستی در این کشور را مسدود می‌کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، بانک اقتصاد اجتماعی در آلمان، حساب بانکی یک جنبش بایکوت کننده رژیم صهیونیستی در این کشور را مسدود می‌کند.
براساس مقاله‌ای که در وب‌سایت ضدصهیونیستی دیر سمیت منتشر شد، حساب بانکی موسسه ضداسرائیلی «صدای یهودیان برای صلح در خاورمیانه» تا پایان سال جاری در شهر کلن آلمان بسته خواهد شد.
این نخستین باری نیست که حساب‌های موسسات غیردولتی و خیریه فلسطینی توسط هواداران صهیونیست‌ها در کشورهای اروپایی از جمله آلمان بسته می‌شوند. در همین راستا، در ماه ژوئن دومین بانک بزرگ آلمان حساب یکی دیگر از اعضای این گروه را به جرم ایراد سخنرانی در یکی از نشست‌های حماس مسدود کرد. در ماه فوریه نیز بانک دی.ای.بی در مویخ، حساب کمپین تحریم اسرائیل در برلین را بست.
این در حالی است که هنوز بعضی از بانک‌های اروپایی در آلمان و بلژیک حاضر به پذیرش فشارهای لابی صهیونیستی برای بستن حساب کاربران جنبش تحریم و بایکوت رژیم اسرائیل نیستند. گروه تحریم اسرائیل نیز که در بلژیک فعالیت می‌کند همچنان یک حساب بانکی با عنوان سازمان بلژیکی فلسطینی در بانک این کشور دارد.
بانک اشتوتگارت بادن نیز از گروه کمیته فلسطینی اشتوتگارت حمایت کرده و از حامیان تحریم اسرائیل در جهان محسوب می‌شود. 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha