پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
رحیمیان

حوزه/ تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: زینبیون یعنی رزمندگان پاکستانی که در جبهه دفاع از حرم اهل بیت(علیهم السلام) و مقاومت اسلامی برای دفاع از حریم حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) می‌جنگند، جزء شجاعترین، مخلص‌ترین و عاشقانه‌ترین رزمندگان این جبهه هستند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم از تیپ زینبیون، با اشاره به اینکه امشب مسجد مقدس جمکران علاوه بر خیل کثیر عاشقان و منتظران امام زمان(علیه السلام) میهمانان ویژه‌ای از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم دارد، اظهار داشت: این شهدای مدافع حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) از شیعیان خالص و مخلص پاکستان هستند؛ آنها نمونه عشق حقیقی به اهل بیت(علیهم السلام) خصوصا حضرت زینب(سلام الله علیها) می باشند.

وی ادامه داد: طبق گزارش‌های رسیده، زینبیون یعنی رزمندگان پاکستانی که در جبهه دفاع از حرم اهل بیت(علیهم السلام) و مقاومت اسلامی برای دفاع از حریم حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) می‌جنگند، جزء شجاعترین، مخلص‌ترین و عاشقانه‌ترین رزمندگان این جبهه می باشند.

تولیت مسجد مقدس جمکران بیان داشت: در ماه محرم گذشته در یک مقطع زمانی محدود 12 رزمنده زینبیون به فیض شهادت نائل شدند که همه آنها نام مبارک حسین داشتند.

حجت الاسلام‌ والمسلمین رحیمیان با اشاره به اینکه ما بر این مصیبت اشک ریخته؛ اما اشک شوق‌ نیز داریم، تاکید کرد: در طول تاریخ اسلام و تشیع، هیچگاه امام زمان(عج) همانند امروز سربازانی جان‌برکف نداشته‌اند؛ امروز هزاران جوان جان ‌بر کف از زینبیون، فاطمیون، حیدریون، حزب الله ایران، حزب الله لبنان، حزب الله عراق و سراسر جهان اسلام و کشورهای اسلامی آماده حرکت و جان دادن و شهید شدن در راه امام زمان(علیه السلام) و ولایت هستند.

وی  افزود: امروز تمرین سرباز امام زمان بودن به سرباز نائب امام زمان بودن و در جبهه حق علیه باطل جنگیدن است و این لطف خداست که شرایطی را ایجاد کرده که جوانان مسلمان و شیعه از سراسر دنیا به عشق دفاع از حرم اهل بیت(علیهم السلام) جانشان را کف دست گذاشته و فداکاری کنند و هر روز عاشورایی رقم زده و سرزمین‌های مختلف را کربلا کنند.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه شیعیان پاکستان برگ زرینی در جهاد و شهادت از خود بر جای گذاشتند، خاطرنشان کرد: این کشور شهدایی مانند شهید عارف حسینی را در راه اسلام فدا کرده که امام خمینی(ره) بعد از شهادت ایشان یکی از مهمترین پیام‌های خودشان را صادر کردند؛ وی از سربازان حقیقی امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) و ولایت بود.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha