سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
فضای مجازی

حوزه/ سِرور اصلی شبکه های اجتماعی در آمریکا و اسرائیل قرار دارد و ما با ارسال و نشر افراطی مطالب، ناخواسته برای این کشورها درآمدزایی می کنیم و آنها این درآمد را صرف جنگ با شیعیان و پیکار و مقابله با امام زمان(عج) می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حامد آزاد، در نشست سیاسی با موضوع "سواد رسانه ای"، در مدرسه علمیه خواهران سیدالشهدا(ع) اصفهان گفت: برای ورود به فضای مجازی باید سواد رسانه ای داشت، ارسال و به اشتراک گذاشتـن مطالب بدون نگاه حرفه ای آسیب های جبـران ناپذیـری برای جامعه و افراد جامعه به دنبال دارد، که شاید به وضوح تا کنون شاهد آن بوده ایم .

این کارشناس فضای مجازی افزود: محتوا و مطالب ارسالـی باید با آگاهی کامل باشد و خودمان صحت و درستی آن را بررسی کنیم و سپس آن را به اشتراک بگذاریم.

وی خاطر نشان کرد: بخش اصلـی درآمـد شبکه های مجازی ازتولید محتـوا و نشر مطالب است که این درآمد با نوشتن و ارسال عکس و مطالب و فیلم توسط کاربران ایجاد مـی شود. متن و محتوای ما ممکن است مذهبی و در چارچوب دین باشد، اما این ها ملاک نیست و هر دو در جهت پیکار با امام زمان(عج) است.

این کارشناس رسانه و فضای مجازی گادامه داد:  سِرور اصلی شبکه های اجتماعی در آمریکا و اسرائیل قرار دارد و ما با ارسال و نشر افراطی مطالب، ناخواسته برای این کشورها درآمدزایی می کنیم و آنها این درآمد را صرف جنگ با شیعیان و پیکار و مقابله با امام زمان(عج) می کنند.

وی با تایید اینکه رهبر معظم انقلاب می فرمایند: "این فضا شما را به اوج می رساند"  گفت: ما نمی گوییم در این فضاها نباشد یا از این تکنولوژی ها ی روز استفاده نکنید، بلکه  می گوییم با اطلاعات و سـواد وارد شبکه های مجازی  شوید و ناخواستـه و از روی جهل به پیکار امام زمان(ع) برنخیزید اگر با علم و آگاهی وارد این فضا شدید سرباز واقعی امام زمان(عج) خواهید بود.

 آزاد در پایان افزود: شما باید بدانیـد که برای چه وارد این فضاها شده اید و از آن در راستای فراهم کردن مقدمات ظهور حضرت ولی عصر(عج) استفاده نمایید. 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha