شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد

حوزه/ مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد گفت: باید انقلاب را شامل هدف ها، زمینه ها، برکت ها و شاخص ها بدانیم و دشمنان و آسیب های آنان را شناخته، به دیگران نیز بشناسانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد، در جمع طلاب مدرسه علمیه "مصلی" یزد به مباحثی همچون حوزه های انقلابی و انقلابی ماندن حوزه های علمیه، اشاره کرد و اظهارداشت: مقام معظم رهبری حوزه علمیه را مهد انقلاب نامیدند، لذا حوزه باید انقلابی بماند.

وی ادامه داد: در خصوص حوزه انقلابی، باید انقلاب را شامل هدف ها، زمینه ها، برکت ها و شاخص ها بدانیم و دشمنان و آسیب های آنان را شناخته، به دیگران نیز بشناسانیم؛ همان گونه که در دین مبین اسلام نیز تمام شاخصه هایش اعم از نماز، فرهنگ، توزیع ثروت، قدرت و مسائل سیاسی را مدنظر قرار داد که نقطه قوت برای مسلمانان جهان به شمار می آید.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد در پایان با اشاره به ماموریت های این بخش، افزود: خدمات حقوقی یکی از مباحث مهمی است که این بخش آن را پیگیری می کند و باید زمینه ای برای طلاب فراهم شود تا مشاوره حقوقی به صورت رایگان به آنان ارائه شود.

 

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha