چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری

حوزه/ رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری تصریح کرد: حوزه انقلابی آن حوزه ای است که هیچ گاه نسبت به تامین و رفع نیازهای جامعه و نظام اسلامی بی توجه نیست و در این مسیر با دغدغه انقلابی، مجاهدانه می کوشد.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری در حاشیه اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین و علمای بلاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: امروز نظام اسلامی در عرصه های مختلف نیازها و اقتضائاتی دارد که حوزه انقلابی و حوزویان انقلابی در توجه به این نیازها و تلاش برای رفع آن ها پیشگام هستند.

وی افزود: از سویی همان طور که آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه نیز به درستی اشاره کردند، یکی از شاخصه های مهم حوزه انقلابی ارتباط با مردم به خصوص نسل جوان است که به ویژه این بُعد در زمان کنونی باید برجسته تر شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین بیان داشت: البته به لطف الهی قاطبه حوزویان ما انقلابی هستند چرا که انقلابی بودن و حرکت در مسیر خط امام و رهبری، در درون حوزه ها وجود دارد ، منتهای مراتب باید روز به روز این نگاه و رویکرد انقلابی را بر اساس فرمایشات و بیانات مقام معظم رهبری تقویت کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha