سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام  حسین مرادی دولت آبادی

حوزه/ مدیرکل فرهنگی جامعةالمصطفی‌العالمیه گفت: ۶۰۰ نفر از طلاب جامعةالمصطفی در همایش تجدید بیعت با امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) حضور دارند و پیام این همایش را به مردم کشورهای خود منتقل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام حسین مرادی شب گذشته در همایش «عهد جانان» که با حضور بیش از ۲ هزار طلبه و دانشجو در شبستان امام علی(علیه السلام) مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با بیان اینکه عطش مهدویت‌پژوهی در ملل مختلف به خوبی قابل مشاهده است، اظهار کرد: جامعة‌ المصطفی‌ العالمیه در ۱۳۲ ملیت ۴۵ هزار فارغ‌التحصیل دارد و ۳۰ هزار نفر از ۱۲۰ ملیت مختلف در ۸۰ کشور برای معرفت‌جویی و کسب تعالیم الهی تلاش می‌کنند.

وی از ارتباط جامعة‌المصطفی‌ العالمیه با ۲۲۰ تشکل و انجمن فرهنگی یاد کرد و افزود: ۶۰۰ نفر از طلاب جامعة‌المصطفی در همایش تجدید بیعت با امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) حضور دارند و پیام این همایش را به مردم کشورهای خود منتقل می‌کنند.

مدیرکل فرهنگی جامعة المصطفی‌ العالمیه با تاکید بر اینکه رسانه‌های اسلامی به محتوای غنی تولید شده توسط طلاب نیازمند است، مطرح کرد: روحانیون باید پیام اسلام را به نقاط مختلف جهان انتقال دهند تا تحقق تمدن نوین اسلامی رقم زده شود.

وی ضمن تقدیر از اهتمام مسؤولان مسجد مقدس جمکران نسبت به برگزاری همایش عهد جانان خاطرنشان کرد: ۱۲ نفر از طلاب به عنوان نماینده کشورهای مختلف در این همایش بیعت‌نامه با امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) را قرائت می‌کنند.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha