جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله مدرسی

حوزه/ آیت الله مدرسی خواستار تلاش جدی مسئولان برای مبارزه با فساد دستگاه های اداری شد و افزود: قوانین دست و پا گیر و مغایر با ارزش های دینی نیز باید هرچه زودتر اصلاح شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای کربلا امروز جمعه با صدور بیانیه ای در مورد روزهای سخت پیش روی مردم عراق هشدار داد و آن را ناشی از تراکم مشکلات گذشته، افت قیمت نفت و شیوع فساد اداری دانست و افزود: فساد اداری روند توسعه کشور را کند می کند.

ایشان در ادامه سخنان خود خواستار تلاش جدی برای مبارزه با فساد دستگاه های اداری شد و افزود: قوانین مغایر با ارزش های دینی نیز باید هرچه زودتر اصلاح شود.

آیت الله مدرسی ادامه داد: برخی قوانین و دستورالعمل های مرتبط با آنها در ادارات دست و پاگیر و فساد آفرین شده که به نظر ما این قوانین باید تغییر یابد و بسیاری از روندهای اداری نیز باید به صورت الکترونیک انجام شود تا جلوی خیلی از فسادها گرفته شود و فرهنگ خدمت به مردم در ادارات شایع شود.

این عالم عراقی همچنین از مسئولان خواست بر دستگاه های خود نظارت دائم داشته باشند و به شکایت های مردم توجه کنند تا بتوانند این شرایط سخت و دشوار را پشت سر بگذارند.

آیت الله مدرسی خاطر نشان کرد: مردم عراق شایسته توسعه و پیشرفت و رفاه هستند و می توانند در صدر کشورهای پیشرفته باشند و در این زمینه دانشمندان، علما و سیاسیون وظیفه دارند عراق را به این هدف بزرگ هدایت کنند و در این راه بر خدا توکل کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha