پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین بهرامی

حوزه/در نگاه جدید مدیر حوزه های علمیه، باید بازآفرینی جدیدی در فضای مجازی از سوی حوزه انجام شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،‌ حجت الاسلام والمسلمین بهرامی صبح امروز پس از بازدید از خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه، در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین مولایی، مدیر  مرکز خبرو اطلاع رسانی حوزه های علمیه گفت: امروز فعالیت های رسانه ای و خبری، کاری مهم، ارزشمند، تأثیرگذار و حساس است و با توجه به رویکرد جدید در حوزه های علمیه، نیازمند به رسانه ای قوی و اثرگذار هستیم.

وی اظهار داشت: بیشتر نگاه حوزه قدیم به نظام آموزشی با توجه به داخل بوده است؛ اما امروز نیازمند پاسخگویی به مطالبات بیرون حوزه هستیم که بخشی از آن از طریق رسانه حوزه انجام خواهد گرفت.

رئیس مرکز فناوری و اطلاعات حوزه ابراز داشت: امروز انتظارات از حوزه فراتر و جدی تر شده و انتظاراتی برون گرا وجود دارد که باید پاسخگو بود.

حجت الاسلام  بهرامی خاطرنشان ساخت: در نگاه جدیدی که از سوی آیت الله اعرافی به مجموعه ما اعلام شده است، فناوری و فضای مجازی مطرح شده که با این نگاه باید بازآفرینی جدیدی در فضای مجازی از سوی حوزه انجام گیرد.

وی تصریح کرد: امروز انتظارات، مطالبات و فشارهای بیرونی از حوزه منجر به آن شده که باید در فضای مجازی، ورودی پررنگ و اثرگذار داشته باشیم و خبرگزاری حوزه در این فضا نقش بسیار مهمی دارد تا در فضای ذهنی جامعه و جهان حضوری دینی، ملی، سیاسی، اجتماعی و بین المللی داشته باشیم.

رئیس مرکز فناوری و اطلاعات حوزه بیان داشت: فضای مجازی؛ مطالبه جدید و جدی آیت الله اعرافی از مجموعه ماست و باید با کمک معاونت ها و فعالیت مناسب در این زمینه, به دستاوردهای مناسب دست پیدا کرد.

حجت الاسلام بهرامی یادآور شد: بنده چندین سال در مرکز تحقیقات کامپیوتری نور حضور داشته و توفیقات آن را تنها در پژوهشگران و مهندسان آن نمی دانم؛ بلکه قشر واسطی در این مرکز وجود دارد که شناخت مناسبی از بنیان نرم افزار و علوم اسلامی داشته و از تلفیق این دو توانسته اند اتفاقات جدید و مناسبی را رقم بزنند.

وی اظهار داشت: امروز فناوری زیرساخت تمام فعالیت هاست و می توان به وسیله آن در حداقل زمان، به بیشترین دستاوردها دست پیدا کرد.

رئیس مرکز فناوری و اطلاعات حوزه در پایان ابراز داشت: مرکز خبر حوزه باید از جایگاه بالاتری برخوردار باشد و باید از مشکلات موجود آن کاست و ما در مرکز فناوری و اطلاعات تلاش خود را انجام خواهیم داد.

گفتنی است: در ابتدای این نشست  حجت الاسلام والمسلمین مولایی مدیر مسئول خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه به ایراد سخن پرداخت و از توفیقات و برنامه های مجموعه خبری حوزه گزارشی ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha