سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ريحانه بهشتي

حوزه/ مدیر فرهنگی حوزه علميه خراسان با اشاره به برگزاري جشن تکلیف فرزندان دختر طلاب و روحانيون، آخرین مهلت ثبت نام را تا ۳۰ آذر اعلام كرد.

حجت الاسلام جعفر ریحانی در گفتگو با خبرگزاري حوزه در مشهد با اعلام این خبر بیان کرد: جشن تکلیف فرزندان دختر طلاب با عنوان «ریحانه های بهشتی» جمعه 10 دی ماه برگزار می شود.

وی با اشاره به هدف برگزاری از این مراسم خاطر نشان کرد: این مراسم به همت معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان و با هدف ترويج فرهنگ ديني، توسعه عفاف و حجاب و همچنين باقي ماندن خاطره‌اي خوب در ذهن فرزندان طلاب از اين مسئوليت الهي كه يكي از وقايع مهم در زندگي هر نوجوان است و شيرين ترين لحظه‌هاي به يادماندني را براي استقبال از تكاليف الهي به ارمغان مي‌آورد برگزار می شود.

مدیر فرهنگی حوزه علميه خراسان در ادامه به نحوه ثبت نام اشاره و ابراز کرد: طلاب  و روحانيون متقاضي شركت فرزندان خود در این مراسم معنوی می توانند تا 30 آذر ماه با مراجعه حضوری به اتاق 111 (امور خانواده) مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان نسبت به ثبت نام فرزندان شان اقدام كنند.

وی افزود: این برنامه ويژه فرزندان دختر متولد 1/1/1387 تا 29/12/1387 می باشد و اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام كنند.

حجت الاسلام ریحانی یادآور شد: همراه داشتن یک قطعه عکس و تصویر صفحه نخست شناسنامه فرزندان در زمان ثبت نام الزامی است.

لازم به ذکر است؛ علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 32008156 تماس بگيرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha