چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام علی معبودی

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: راه مقابله با راهبرد نفوذ دشمن ، بصیرت‌افزایی و حفظ روحیه انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، امروز در همایش حوزه انقلابی که با حضور مدیران مدارس علمیه استان های زنجان، قزوین و گیلان برگزار شد به نفوذ دشمنان و تاکید رهبری مظم انقلاب اسلامی در این خصوص اشاره کرد و گفت: یکی از تهدیدات دشمنان مسئله نفوذ است که مقام معظم رهبری بارها در دیدارها و جلسات مختلف با آحاد مردم و مسئولین به خوبی تبیین نمودند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: نفوذ از چند طریق در جامعه صورت می گیرد که  یکی نفوذ در باورهای انقلابی، دینی و  دیگری نفوذ اقتصادی، امنیتی و سیاسی اتفاق می‌افتد.

وی افزود: امروز روحانیون وحوزه های علمیه  باید جلوی این نفوذها  را گرفته و تلاش نکنیم که بصیرت‌افزایی و حفظ روحیه انقلاب‌گری را در جامعه ترویج نماییم.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ و تأکید ایشان بر بصیرت افزایی بیان داشت:  دشمن می خواهد جوانان ما را لاابالی به  بار بیاورد وتا نسبت به انقلاب و نظام بی تفاوت باشند.

وی ، بهترین راهکار مقابله با پروژه نفوذ را بصیرت، و بصیرت افزایی و روشنگری به  به آحاد مردم جامعه خواند و افزود: هوشمندی مسئولان نظام برای جلوگیری از منفذهای نفوذ بسیار حائز اهمیت است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین با تاکید بر توجه حوزه‌های علمیه برای آگاهی بخشی پروژه نفوذ دشمن، عنوان داشت: حوزه‌های علمیه در خط مقدم انقلاب اسلامی قرار دارند و در شرایط کنونی رسالت آنها اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است .

وی خاطرنشان کرد: اگر می‌بینید دشمنان ما نسبت به مردم ایران به شدت بغض و کینه دارند به خاطر پیروزی انقلاب اسلامی است؛ و دشمنان ما از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تحریم و تهدید همه ‌جانبه را اعمال کردند اما به جایی نرسیدند و این شکست‌های پی در پی قدرت‌های غرب که ادعای کدخدایی می‌کردند مصداق بارز این پیروزی بزرگ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha