شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله عبدالنبی نمازی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: تفرقه و اختلاف را سم مهلک جهان اسلام خواند و تاکید کرد: امروز عده ای حرف هایی می زنند و شعارهایی می دهند که امت اسلامی را نسبت به یکدیگر تحریک می کنند و این مسئله خلاف دستورات اسلام، قرآن و توصیه های رهبر معظم انقلاب است.

آیت الله عبدالنبی نمازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با تبریک ایام میلاد با برکت حضرت محمد (ص)  و امام صادق (ع)، یکی از  رسالت ها و وظایف مهم حوزه های علمیه را ایجاد فضای فرهنگی، اطلاع رسانی و آگاهی دادن به  افکارعمومی دانست و بر تلاش طلاب و روحانیون در این زمینه تاکید کرد.

به گفته نماینده ولی فقیه در کاشان، امروز طلاب و روحانیون باید با بیان توطئه های دشمنان، بر آگاهی اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان بیافزایند.

وی تصریح کرد: امروز ما در زمان و شرایطی قرار داریم که بسیار ویژه بوده و نیاز به هوشیاری، آگاهی و بصیرت دارد؛ مقام معظم مکرر بر بصیرت افزایی و دور از اختلاف و تفرقه تاکید کرده و می کنند، اما بعضی از افراد توجه ندارند و به اختلاف افکنی می کنند.

آیت الله نمازی، تفرقه و اختلاف را سم مهلک جهان اسلام خواند و تاکید کرد: امروز عده ای حرف هایی می زنند و شعارهایی می دهند که امت اسلامی را نسبت به یکدیگر تحریک می کنند و این مسئله خلاف دستورات اسلام، قرآن و توصیه های رهبر معظم انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه امروز زمان اختلاف افکنی نیست، گفت: عصر امروز، زمان  ایجاد انسجام و اتحاد وحدت بین امت اسلامی است و این که مقام معظم رهبری  فرمودند حوزه های علمیه باید انقلابی بمانند یعنی توجه داشته باشند، شرایط حساسی که در آن قرار گرفته ایم نیاز به بصیرت و آگاهی دارد و این بصیرت و آگاهی باید توسط حوزه های علمیه به افکار عمومی منتقل شود.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha