جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ ماهر عبدالرزاق

حوزه/ شیخ عبدالرزاق گفت: مسیحیان همچون مسلمانان در معرض جنایتهای صهیونیست ها و تکفیری ها قرار دارند و امروز در کنار برادران مسلمان خود در عراق و سوریه با ترویست های تکفیری در حال مبارزه هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر عبدالرزاق روحانی اهل سنت لبنان و رئیس جنبش "الاصلاح و الوحدة" در پیام خود به مناسبت فرا رسیدن سال نو میلادی گفت: بیانیه کابینه دولت جدید به گونه ای بود که در حق مقاومت اجحاف کرده و فداکاری ها و جانفشانی های مقاومت را نادیده گرفته بود در حالی که اگر مقاومت نبود، اکنون تکفیری ها و صهیونیست ها در لبنان جولان می دادند و به کشتار و غارت مردم مشغول بودند و از طرفی اگر همین مقاومت نبود، رئیس جمهور انتخاب نمی شد و دولتی هم تشکیل نشده بود.

وی افزود: دولت جدید در برابر امتحانی تاریخی قرار دارد که باید قانون انتخابات جدید کشور را برا اساس نسبیت کامل تنظیم و تصویب کند و قانون بحران ها را لغو کند، زیرا بیشتر بحران های گذشته و حال لبنان به خاطر قانون کنونی انتخابات است.

رئیس جنبش الاصلاح و الوحدة در ادامه پیام خود عید میلاد حضرت مسیح را به مردم لبنان به ویژه مسیحیان تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد این عید برای لبنان و جهان عرب و اسلام، همراه با سلامتی و امنیت و همبستگی و حمایت از مقاومت باشد؛ چراکه مقاومت ماموریت آزادسازی بیت المقدس را بر دوش دارد.

وی خاطر نشان کرد: مسیحیان بخشی از جهان عرب و مشرق زمین هستند و مسیحیان از ما و ما از آنها هستیم و آنها نیز همچون مسلمانان در معرض جنایتهای صهیونیست ها قرار دارند و امروز در کنار برادران مسلمان خود در عراق و سوریه با ترویست های تکفیری در حال مبارزه هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha