جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازی فوتبال برای ارتقاء وحدت میان جوانان مسلمان و هندو

حوزه/ یک باشگاه فوتبال محلی مسلمان در تامیل نادو در هند، با هدف ایجاد همدلی و وحدت مذهبی میان جوانان مسلمان و هندو، اقدام به برگزاری دوره مسابقات فوتبال کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از  thehindu، یک باشگاه فوتبال محلی مسلمان در تامیل نادو واقع در جنوبی‌ترین قسمت شبه قاره هندوستان، با هدف ایجاد همدلی و وحدت مذهبی میان جوانان مسلمان و هندو، برای ششمین سال متوالی اقدام به برگزاری دوره مسابقات فوتبال کرده است.

کبالت الله مدیر باشگاه ورزشی نورالاسلام سنگام که متعلق به  مسلمانان هند می‌باشد، درباره هدف از این رقابت‌ها که در روزهای 3-8 ژانویه 2017 برگزار می‌شوند گفت: این باشگاه در پنج سال گذشته با هدف ایجاد رابطه نزدیک میان جوانان مسلمان و هندو اقدام به برگزاری رقابت‌های فوتبال کرده و امسال برای ششمین سال این مسابقات انجام می‌شوند.

16 تیم محلی هندی در این رقابت‌ها شرکت داشته و فینال مسابقات قرار است 12 ژانویه برگزار شود.

کبالت الله افزود: هدف از این رقابت‌ها ایجاد فرصتی برای جوانان هندی از ادیان و مکاتب متفاوت است تا با همدیگر برخورد داشته و تفاوت‌هایشان را کنار بگذارند. ما همچنین جوانان فوتبالیست بااستعداد را از این طریق شناسایی کرده و به آن‌ها کمک می‌کنیم تا در سطح مسابقات ایالتی و ملی حضور پیدا کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha