جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 404999
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
حوزه تهران

حوزه/ استاد رشاد، رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران، در پیامی به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: روزهای دوشنبه و سه شنبه بیستم و بیست ویکم دی ماه، کلیه دروس حوزه های استان تعطیل اعلام می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، در پیام استاد رشاد آمده است:

حضرات آیات و حجج اسلام، مسئولان و مدیران مکرم حوزه های علمیه ی استان تهران (دامت برکاتهم)
 
إنا لِله وإنا إلیه راجعون
خبر ارتحال مبارز نستوه، انقلابی پیشکسوت، یار دیرین حضرت امام خمیني (قدّه) و حامی و همراه قدیمی رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی(قدّس سرّه)، موجب تالّم و تأسف گردید. این روحانی خستگی ناشناس که از پیشگامان و رنجدیدگان راه پرخطر و پرافتخار دوران مبارزات علیه نظام ستمشاهي و از سیاستمداران پرذکاوت کشور در عهد حاضر بود، و همه ی عمر گرانبار از تجارب مبارزاتی و مدیریتي خویش به تلاش پیوسته برای اعتلای کشور و سرفرازی ملت سپری کرد، از سرمایه‌ها و پشتوانه های بی بدیل کشور و انقلاب اسلامی به شمار می‌رفت و فقدان او در شرايط حاضر، الحق مصداق بارز ثُلمه بر پیکره‌ی نظام اسلامی قلمداد می‌شود.
اینجانب این ضایعه‌ی مولمه را از سوی خود و اعضای محترم شورا و همکاران مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه‌ی استان تهران، به محضر مبارک حضرت بقیّة الله (ارواحنا له الفداء) و رهبر فرهمند انقلاب و سایر مراجع عظام (ادام الله ظلّهم علی رؤوس المسلمین) و حوزه های علمیه، خاصه مسئولان و مدیران، مدرسان و طلاب مدارس علمیه‌ی استان تهران، و نیز فرزندان سوگوار آن مرحوم، تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای او رفعت رتبت در جوار الهي، و برای رهبر معظم انقلاب سلامت و طول عمر توأم با توفیقات، و برای وابستگان و دلبستگان آن مرحوم صبر و اجر مسئلت می دارم.
بدین وسیله ضمن عرض تعزیت بمناسبت وفات زهرای ثانی حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)، به تاسی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و سایر مراجع عظام و مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور، در روزهای دوشنبه و سه شنبه بیستم و بیست ویکم دی ماه جاری، کلیه ی دروس مدارس استان را تعطیل اعلام می دارد.
تاکیداً از حضرات مسؤولان، مدیران ومدرسان محترم، استدعا دارد: ضمن حضور در مراسم تشییع و ترحیم آن روحانی عظیم الشان، طلاب را به شرکت در این برنامه ها هدایت و ترغیب فرمایند.
                                                              
                                                                         

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha