پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تخریب ۱۰ منزل فلسطینی دیگر و استعفای اعتراض آمیز شهردار شهر

حوزه/ شهردار شهر قلنسوه در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، هنگام تخریب خانه‌های فلسطینی با بولدوزرهای صهیونیستی، برای ابراز اعتراضش استعفاء داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از maannews، رژیم صهیونیستی روز گذشته 10 خانه فلسطینی را در شهر قلنسوه در سرزمین‌های اشغالی فلسطین تخریب کرده، و شهردار این شهر نیز برای نشان دادن اعتراضش به مقامات صهیونیستی استعفاء کرد.
به گفته منابع محلی تخریب این ساختمان‌های فلسطینی همچنین تنش‌ها و درگیری‌هایی را میان ساکنان و پلیس اسرائیل برانگیخته است.
شهردار عبدالبسیط منصور همراه با اعضای شورای شهر خودش را به محل رسانده و درست در هنگامی که بولدوزرهای صهیونیستی منازل فلسطینیان را فرو می‌ریختند، استعفای خود را اعلام کرد.
منصور در این باره به خبرنگاران گفت: ما 20 سال منتظر تصویب یک طرح جامع برای شهر بودیم اما درخواست‌های ما به گوش ناشنوا خوانده می‌شدند. به عنوان شهردار فلسطینی این شهر که هیچ قدرتی برای انجام هیچ کاری ندارم ترجیح می‌دهم استعفاء بدهم.
در این میان ده‌ها تن از مردم محلی در منطقه جمع شده و تلاش کردند جلوی بولدوزرها را بگیرند اما پلیس اسرائیل جمعیت را پراکنده ساخت. 
فلسطینی صاحب یکی از منازل گفت: تخریب منازل فلسطینی در راستای سیاست ناعادلانه صهیونیست‌ها در سرکوب و آواره ساختن فلسطینیان است. در این میان مقامات فلسطینی چه کاری برای جلوگیری از تخریب منازل اعراب کرده‌اند؟ 
یکی دیگر از صاحبان خانه‌های تخریب شده نیز گفت: شهردار و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هر دو مقصر هستند. 20 بولدوزر صهیونیستی و تعداد بی شماری افسر پلیس اسرائیلی با بربریت بی‌سابقه‌ای به مردم هجوم آوردند و هیچ کاری از دست ما برنمی‌آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha