جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قطع پای نوجوان فلسطینی پس از تصادف با جیپ اسرائیلی

حوزه/ برخورد نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی با خودروی جیپ صهیونیست‌ها در یک ایست بازرسی در شمال کرانه باختری سبب از دست دادن پاهایش شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از maannews، به گفته ادامیر، گروه حقوق بشر زندانیان فلسطینی یک نوجوان 16 ساله فلسطینی بازداشتی در دست نظامیان رژیم صهیونیستی، به دلیل جراحات شدیدی که هفته گذشته پس از برخورد با خودروی جیپ صهیونیست‌ها در یک ایست بازرسی در شمال کرانه باختری در جنین به او وارد شده بود، یکی از پاهایش را در بیمارستان از دست داد.

ادامیر در اعلامیه‌اش نوشته است: شریف خانفر، نوجوان فلسطینی همراه با 3 تن از دوستانش سوار بر یک موتورسیکلت وسپا بوده‌اند که نظامیان اسرائیلی به آن‌ها حمله کرده و جیپ اسرائیلی آن‌ها را زیر می‌گیرد. این درحالی است که در گزارش ارائه شده توسط پلیس اسرائیل هیچ اشاره‌ای به خودروی نظامیان نشده بود.

این حادثه در یکی از ایستگاه‌های بازرسی غیرموقتی ارتش اسرائیل اتفاق افتاد که میان دو شهر جنین و الجمالا گذاشته شده است. در این حادثه دو جوان فلسطینی دیگر نیز به شدت مجروح شدند و 2 سرباز اسرائیلی نیز که سوار بر جیپ نظامی بوده‌اند آسیب‌ سطحی دیدند.

به گفته ادامیر، جوانان فلسطینی در بیمارستان شهر افولا در بخش شمالی مرز کرانه باختری اشغالی در بازداشت اسرائیلیان قرار دارند.

از آغاز موج ناآرامی‌ها در اکتبر 2015 تا کنون، بیشتر حملات علیه نظامیان اسرائیلی و پلیس اسرائیل توسط چاقو و سلاح‌های کوچک مشابه اتفاق افتاده‌اند و چند مورد حمله با اتومبیل نیز مشاهده شده است. با این حال درموارد بسیاری نیز تصادفات رانندگی و حمله صهیونیست‌ها به عابرین بیگناه نیز به بهانه «حملات تروریستی» لاپوشانی شده‌اند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha