شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله بشیر نجفی

حوزه/ حضرت آیت الله نجفی گفتند: اهالی رسانه باید قداست و پاکی جوانان عراقی را در جنگ با تروریستها به گوش جهان برسانند و از آنها حمایت کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروه ها و شخصیت های متعدد از جمله محمد السودانی، وزیر کار و امور اجتماعی عراق، گروه سازمان بدر(شاخه نجف اشرف) و گروهی از اهالی رسانه عراق در دیدارهای جداگانه با آیت الله بشیر نجفی از مراجع تقلید عراق دیدار کردند.

آیت الله نجف خطاب به وزیر کار عراق گفت: عراق بحران های سختی را پشت سر گذاشته و هنوز فکری برای حل مشکلات مردم عراق نشده و از سوی دیگر برخی نیز برای تباه کردن دین و دنیای مردم تلاش می کنند.

ایشان با اظهار نگرانی شدید از بی اعتنایی مسئولان نسبت به مشکل بیکاری افزودند: ما امکانات زیادی برای حل این مشکل داریم، چون عراق ثروت ها و توانایی های انسانی و فکری زیادی دارد.

این مرجع تقلید تاکید کردند: زمین های عراق قابل کشاورزی است و دستان مردم این سرزمین آماده کار است و مایه تاسف است که ما هنوز همه چیز را باید از خارج وارد کنیم در حالی که عراق در تاریخ گذشته خود به سرزمین نعمت ها و برکات معروف بوده است.

حضرت

آیت الله نجفی در دیدار با گروه سازمان بدر نیز گفتند: گفتار و کردار مسلمان باید مردم را به سوی خدا فرابخواند و پیامبر اسلام(ص) نیز همواره مردم را با عمل خویش به اسلام دعوت کرد و پس از آن با سخن خود مردم را به دین اسلام فراخواند و ما نیز باید این گونه باشیم.

ایشان در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به نیازهای امروز مردم عراق گفتند: همه باید مراقب خانواده های شهدا و مجروحان باشند و به آنها رسیدگی کنند.

این مرجع تقلید در دیدار با گروهی از فعالان رسانه بسیج مردمی گفتند: من بر انگشتانی که در جبهه نبرد با داعش روی ماشه می رود بوسه می زنم، چون این دستان و انگشتان سزاوار هزاران بوسه است.

ایشان در ادامه با اشاره به اهمیت مجاهدت ها و مبارزات نیروهای امنیتی و بسیج مردمی و حضور آنها در جبهه جنگ با داعش گفتند: اگر این فداکاری ها و خون ها نبود، عراق از دست تروریست ها آزاد نمی شد و از سوی دیگر اهالی رسانه نیز وطیفه دارند قداست و پاکی جوانان عراقی را در جنگ با تروریستها به گوش جهان برسانند و از آنها حمایت کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha