جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله بشیر النجفی

حوزه/ حضرت آیت الله بشیر النجفی از مراجع نجف اشرف گفتند: سیج مردمی عراق "الحشد الشعبی" در مقابله با گروهک های تکفیری داعش زیباترین حماسه ها و قهرمانی ها را به نمایش گذاشتند و به فضل خون های پاک آنان، پیروزی های بزرگی به دست آمد و شهرهای عراق از اشغال نیروهای تروریستی آزاد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، هیئتی از تیپ حضرت علی اکبر (ع) وابسته به آستان مقدس حسینی با آیت الله العظمی بشیر النجفی از مراجع نجف اشرف دیدار کردند. معظم له در این دیدار تاکید کردند: عراق امروز با توطئه های بزرگی رو به رو است که هدف از آن فروپاشی وحدت کشور و ملت عراق و تضعیف جایگاه آن در منطقه است.

ایشان افزودند: بسیج مردمی عراق "الحشد الشعبی" در مقابله با گروهک های تکفیری داعش زیباترین حماسه ها و قهرمانی ها را به نمایش گذاشتند و به فضل خون های پاک آنان، پیروزی های بزرگی به دست آمد و شهرهای عراق از اشغال نیروهای تروریستی آزاد شد.

این مرجع تقلید تصریح کردند: بسیج مردمی برای یاری خداوند متعال،دین اسلام و پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم) و مقدسات عراق و ناموس خود به پا خاستند و یاور امام حسین (ع) بودند.

آیت الله بشیر النجفی در بخشی از سخنان خود، بر اهمیت حمایت و سرپرستی از فرزندان شهدا، رسیدگی به مجروحین، ارتباط با آن ها و شاد کردن دل آن ها تاکید کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha