پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علامه حلی

حوزه/ اختتامیه ششمین جشنواره استانی علامه حلی تهران ۱۴بهمن ماه در مجموعه فرهنگی غدیر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام  سیدعلی شمس، مسئول جشنواره های حوزه علمیه استان تهران، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: اختتامیه ششمین جشنواره استانی علامه حلی ۱۴بهمن ماه  از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۱:۳۰ صبح در مجموعه فرهنگی غدیر(فتح المبین) تهران و با سخنرانی آیت الله سید محمد غروی عضو شورای عالی برنامه ریزی حوزه علمیه استان، استاد علی اکبر رشاد و حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی برگزار خواهد شد.

وی افزود: از دیگر برنامه های ما در این مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره واهدای جوایز  به آن ها است.

حجت الاسلام والمسلمین شمس ضمن اشاره به شرکت فعال طلاب در این جشنواره، بیان کرد: از بین آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره ۲۶اثر از حوزه برادران و۱۴ اثر از حوزه خواهران در این دوره از جشنواره برگزیده شده اند.

مسئول جشنواره های حوزه علمیه تهران یاد آور شد: نمایشگاهی از آثار برگزیده شدگان جشنواره علامه حلی در مکان اختتامیه تشکیل خواهد شد. وعلاقه مندان می توانند از این آثار دیدن نمایند.

وی اظهار کرد: بر گزیدگان جشنواره علامه حای در سه سطح شایسته تحسین، شایسته تقدیر ورتبه های اول تا سوم  طبقه بندی می شوند.

حجت الاسلام  شمس در ادامه گفت: فقط آثار برگزیده شده در مرحله استانی که همه در مرحله ارزیابی تفصیلی دوم رتبه ۸۰ را کسب کرده اند، به مرحله کشوری راه می یابند و در آن مقطع مورد ارزیابی مجدد قرار خواهند گرفت.

 خاطر نشان می شود، مجموعه فرهنگی غدیر تهران، در اتوبان بسیج، سه راه تختی بلوار حجرت نبش میدان شهید باکری، واقع شده است.

انتهای پیام/ ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha