جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مرتضی کریمی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان استان قزوین

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان از اعزام ۶۹ مبلغ حوزوی به مناطق مختلف این شهرستان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام مرتضی کریمی، عصر امروز در جلسه هماهنگی اعزام مبلغین به شهرها و روستاهای شهرستان تاکستان، با اعلام خبر فوق، اظهارکرد: هدف از این اعزام ها، تبیین و شناساندن اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی برای مردم و به‌ویژه نسل جوان و نوجوان امروز از سوی مبلغین اعزامی است.

وی افزود: از دیگر فعالیت های روحانیون اعزام شده، برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و دینی و جشن های انقلاب با همکاری هیئت امناء مساجد است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه روحانیون در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی دارند، ادامه داد: روحانیون به دلیل اینکه در میان مردم هستند،  نقش بی‌بدیلی در برقراری امنیت اجتماعی در جامعه دارند.

وی با بیان نقش روحانیون در برقراری امنیت در جامعه، اظهار کرد: ائمه جماعات نیز با توجه به جایگاهی که در جامعه و مساجد دارند باید مباحث اخلاقی و اجتماعی را در جامعه نهادینه کرده و مانع بسیاری از آسیب‌های اجتماعی شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha