جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین کاظم لو گفت: شهید مطهری مرز تحجر و دینداری را به مردم شناساند و شاخصه های دیندار حقیقی و انسان متحجر را به مردم معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام رضا کاظم لو، صبح امروز در همایش بینش مطهر و گرامیداشت یوم الله دهه مبارکه فجر که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فاطمیه قزوین برگزار شد، طی سخنانی  اظهار داشت: یکی از ویژگی های شخص انقلابی، داشتن فکر و تدبر است و نباید انسان برده فکر دیگران باشد.

وی در ادامه از شهید مطهری به عنوان یک الگوی مناسب یاد کرد و  افزود: شهید مطهری به جامعه مسلمانان وجامعه اسلامی یاد داد که باید همیشه اهل فکر و اندیشه بود و آزادی اندیشه را می توان در چار چوب مقررات اسلامی می شود، پیاده کرد.

 مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین افزود: شهید مطهری  مرز تحجر و دینداری را به مردم شناساند و شاخصه های دیندار حقیقی  و انسان متحجر را به مردم معرفی کرد.

وی تصریح کرد: کتاب های شهید مطهری بدون استثناء استفاده اند، به ویژه در قالب جدید که از قلم نگاری به نوشتاری مبدل شده است، لذا  به  طلاب توصیه می شود با مطالعه کتابهای شهید مطهری برای آگاهی از تاریخ و رشد فکری استفاده نمایند.

حجت الاسلام کاظم لو به نقش ارزشمند شهید مرتضی مطهری در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: استاد شهيد آيت الله مرتضي مطهري از جمله شخصيت های  مهم و تاثيرگذار در پیروری انقلاب اسلامی ایران بوده  ودر زمره شاگردان برجسته امام خمینی (ره)  قرار داشت، لذا دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر با آثار این عالم فرزانه است .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha