پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 فریدون همتی در دیدار با آیت الله باریک بین

حوزه / نماینده سابق ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: در جامعه امروز باید بیشتر اصول اخلاقی اسلامی به جوانان شناسانده شود تا آنها تحت تاثیر بیگانگان قرار نگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، آیت الله هادی باریک بین، در دیدار دکتر فریدون همتی، استاندار قزوین و جمعی از مدیران و معاونین استانداری، با تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر اظهارداشت: در جامعه امروز باید بیشتر اصول اخلاقی اسلامی به جوانان شناسانده شود تا آنها تحت تاثیر بیگانگان قرار نگیرند.

وی ادامه داد: جوانان باید معنویت و اطلاعات دینی، هوشیاری و بیداری خود را نسبت به توطئه‌های دشمنان ارتقاء بدهند تا بتوانند همیشه پیروز میدان باشند.

نماینده سابق ولی‌فقیه در استان قزوین عنوان داشت: معنویت، اسلام، قرآن کریم و اهل‌بیت (ع) برای ما مسلمین مهم است و همه باید مقید به آنها باشند تا بتوانیم جامعه‌ای سالم داشته باشیم.

وی افزود: باید از کشورمان که همیشه در معرض خطر چپاول‌گرها و دزدان کشورهای مستکبر بوده مراقبت کنیم تا این نظام به دست نااهلان نیافتد.

آیت الله باریک بین  ادامه داد: اگر مردم در مسیر جهاد باشند، خداوند متعال به آنها عزت، بیداری، هوشیاری عطا می‌کند و همین نعمت بزرگ است و باید قدردان آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی باعث بیداری اسلامی در سراسر کشور و جهان شد، یادآورشد: این بیداری‌ها نتیجه همان آگاهی‌هایی است که مردم در راه جهاد و برای احیای ارزش های اسلام در جامعه تلاش کردند و با لطف خداوند به پیروزی رسیدند.

دکتر فریدون همتی هم در این دیدار ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر اظهارکرد:  دیدار با شما همانند دیدار با همه‌ مردم استان قزوین می‌باشد و این برای ما مبارک است.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه‌ فجر خدمت شما پدر شهید و محور انقلاب رسیدیم تا این ایام مبارک را به شما تبریک بگوییم.

استاندار قزوین بیان داشت: امروز همه مدیران تلاش می‌کنند تا بتوانند گره‌ای از مشکلات مردم به ویژه بیکاری باز کنند که امیدواریم در این مسیر گام های خوبی برداشته شود.


 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha