پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام موسوی در راهپیمایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان آبیک گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از وحدت، اتحاد و اعلام پایبندی به آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بود.

حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن، گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین ضمن قدردانی از ملت ایران، اظهارداشت:  این حضور باعث مباهات کشور و مایه یاس و ناامیدی دشمنان بود.

امام جمعه شهرستان آبیک ادامه داد: دشمن از حضور نوجوانان و جوانان در راهپیمایی 22 بهمن به این نتیجه می‌رسد که نسل سوم و چهارم هم پای انقلاب ایستاده است و این امر موجب ناامیدی دشمن می‌شود.

وی با بیان این که حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر قدرت ملی، دینی و میهنی و موجب تحکیم و تثبیت نظام می‌شود، ابراز داشت: مردم ایران با عقاید، نظرات و گرایشات مختلف امروز یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کردند و همیشه از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: پیام حضور امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان این است که سرجایشان بنشینند چرا که ایران مهد و مرکز رشد شیران است و روباه‌ها نمی‌توانند به منطقه جولان شیرها وارد شوند.

وی بیان داشت: امروز ایران در منطقه و دنیا حرف نخست را می‌زند؛ اگر دور ایران خط بکشیم و کنارش بگذاریم در دنیا چیزی جز آمریکا و ظلم و ستمش باقی نمی‌ماند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha