سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام حجت سالاری مکی

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی از راه‌اندازی مرکز مشاوره در حوزه علمیه این استان در سال آینده خبر داد.

حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بجنورد، با اعلام این خبر اظهار داشت: مرکز مشاوره حوزه خراسان شمالی با استفاده از مشاوران متخصص و امين، در فضایی مطلوب به راهنمایی و مشاوره طلاب می‌پردازد.

وی افزود: در ساختار جدید و تحولی حوزه‌های علمیه، تلاش می‌شود توانمندی مبلغان در بحث مشاوره مذهبی افزایش یابد که در این راستا از ابتدای سال آینده مرکز مشاوره در حوزه علمیه خراسان شمالی راه‌اندازی می‌شود.

دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی ادامه داد: با توجه به اهمیت و ضرورت امر مشاوره و اینکه بهره‌مندی از مشاور امين و متخصص براي هر قشري مطلوب است، لذا راه‌اندازی مرکز مشاوره در حوزه علمیه استان ضروری است.

وی اضافه کرد: بعد از انتصاب اعضای شورای عالی حوزه علمیه خراسان از سوی رهبر معظم انقلاب، اقدامات و فعالیت‌های مناسبی در راستای تحقق تحول در حوزه و انقلابی گری مورد نظر رهبری در این حوزه در دست اجرا قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام سالاری مکی، راه‌اندازی معاونت تبلیغ در حوزه علمیه خراسان بزرگ و به تبع آن در حوزه‌های علمیه استان‌های خراسان شمالی و جنوبی را یکی از این اقدامات تحولی حوزه‌های علمیه عنوان کرد.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: پیش از این در حوزه علمیه خراسان بزرگ، معاونت فرهنگی وجود داشت، لیکن در ساختار جدید 2 معاونت فرهنگی و تربیتی و معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی فعالیت خواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی در پایان گفت: امیدواریم با ساختار جدید اندیشه تحولی تمدن ساز و رویکرد جهادی و انقلابی در حوزه‌های علمیه بیش از پیش در فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه علمیه استان خراسان شمالی جاری و ساری شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha