چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ آیت الله علیرضا اعرافی در پیامی به همایش تجلیل از حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین نبی پور از روحانیون پیشکسوت استان یزد، صداقت، صراحت، پارسایی و شجاعت این روحانی انقلابی را ستود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، روز گذشته همایش تجلیل از حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین نبی پور روحانی مبارز و پیشکسوت استان یزد و میبد به میزبانی جبهه فرهنگی شهرستان میبد و با حضور جمعی از فعالان فرهنگی این شهرستان، حجت الاسلام زکریا اخلاقی شاعر برجسته کشوری و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی برگزار شد.

این گزارش می افزاید: حجت الاسلام والمسلمین حسین نبی پور که سوابقی همچون رییس ستاد اقامه نماز استان یزد، امام جمعه موقت میبد، مسئول ستاد تفسیر قرآن در استان و مبارزه علیه رژیم طاغوت را در کارنامه خود دارد؛ مدتی است که در بستر بیماری است.

در این همایش که همسر حجت الاسلام والمسلمین نبی پور به نمایندگی از وی(به دلیل بیماری) حضور یافته بود؛ متن پیام آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور و امام جمعه میبد توسط حجت الاسلام حسنی مسئول دفتر امام جمعه میبد قرائت شد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از طریق دوستان آگاه شدم که قرار است دوستان انقلابی و فرهنگی از مقام و الای حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای نبی پور تجلیل نمایند.

این خبر مژده ای خوب برای بنده بود که از نوجوانی به ایشان ارادت داشته ام و از این رو از دوستان عزیز سپاس گزارم و از عدم توفیق تشرف در آن محفل روحانی و ایمانی پوزش می خواهم.

حضرت آقای نبی پور از چهره های خدوم و خالص و پرشور و فاضل و صالح و از مفاخر میبد و استان یزد به شمار می رود و از روحانیون مبارز و انقلابی هستند که در عصر رژیم ستمشاهی شجاعانه در صحنه های حساس حضور داشته اند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در نقش های گوناگون خطبه و خطابه و مشاوره و مدیریت و ارشاد و هدایت مردم شریف میبد و استان سرافراز بوده و  خوش درخشیده اند و صداقت و صراحت و پارسایی و شجاعت وی مثال زدنی است.

معاشرت نیکو و صمیمیت و مهربانی و سخنوری جذاب و ادیبانه و دلنشین او همچنان در خاطره و گوش همگان طنین انداز است.

امیدوارم با سلامت وو بهبود عاجل و کامل بار دیگر ایشان را در میان مردم و جوانان بر منبر جمعه و جماعت ببینیم. ان شاء الله

از خانواده محترم و فداکار ایشان هم تشکر می کنم و این نکوداشت را می ستایم و سپاس می گزارم.

برپایه این گزارش، همسر حجت الاسلام والمسلمین نبی پور با اشاره به همراهی 60 ساله خود با همسرش در سخنان کوتاهی ضمن قدردانی از مردم میبد گفت: در طول 60 سال زندگی با حجت الاسلام والمسلمین نبی پور حتی یک بار از وی دروغ نشنیده ام و در گفتار و عمل صداقت دارند.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha