شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام علیها) گفت: سومین نشست نمایندگان اعتاب مقدس و مزارات شریف مستقر در ایران، عراق و سوریه در اسفند ماه جاری برگزار می شود.

حجت الاسلام فلاحی در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» گفت: در راستای همکاری و بررسی مسائل جهان اسلام و تعامل آستان های مقدس در بهبود و ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به زائرین و تسهیل امر زیارت، سومین نشست مشترک نمایندگان اعتاب مقدس به میزبانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، در تاریخ 21 و 22 اسفند ماه برگزار می شود.
معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام علیها افزود: هم اندیشی و طرح مسائل فرهنگی، افزایش آگاهی زائرین در خصوص مسئله زیارت، گسترش ارتباطات فی ما بین اعتاب مقدس، استفاده از تجربیات و انتقال فعالیت های فرهنگی موثر از جمله مباحثی است که در دستور کار این نسشت ها قرار دارد.
نماینده حرم کریمه اهل بیت(ع) در کارگروه مشترک اعتاب مقدس خاطر نشان کرد: نشست اسفند ماه با حضور نمایندگان اعتاب مقدس و مزارات شریف مستقر در ایران، عراق و سوریه برگزار خواهد شد و شکل گیری این جلسات و نشست های تخصصی ذیل و پس از برگزاری نشست تولیت های این اعتاب مقدس در ایام میلاد امام رضا علیه السلام به میزبانی آستان قدس رضوی می باشد.
لازم به ذکر است: دومین نشست نمایندگان آستان های مقدس، بهمن ماه سال جاری به میزبانی عتبه حسینی در کربلای معلی برگزار شد و نمایندگان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ضمن شرکت در این نشست به طرح مباحث مختلف فرهنگی در زمینه های مختلف پرداختند.
انتهای پیام// ۱۵/۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha