شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجاب فاطمی

حوزه/ مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها از برگزاری کارگاه حجاب فاطمی در حرم بانوی کرامت خبر داد.

حجت‌الاسلام بهشتی پور در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه با اعلام این خبر گفت: به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها کارگاه حجاب فاطمی با همکاری آستان مقدس، دانشگاه جامع علمی کاربردی قم و موسسه همای هنر برگزار شد.
وی با اشاره به همکاری آستان مقدس با هنرمندان کشوری و استانی در راستای تأمین محتوای هنری از آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها گفت: آستان مقدس در این راستا در سال جاری، سه اقدام انجام داد که شامل برگزاری کارگاه تولید پوستر نقش بهشت، جشنواره عکس خانه دوست با همکاری آستان قدس رضوی و کارگاه عکس و پوستر حجاب فاطمی است.
حجت‌الاسلام بهشتی پور هدف از برگزاری این کارگاه هنری و نمایشگاه را شناساندن کرامات و سجایای حضرت فاطمه الزهرا سلام‌الله علیها به جوانان و به‌ویژه بانوان عنوان کرد و گفت: مهارت افزایی درزمینه عکس و پوستر و خوشنویسی به دانش‌آموختگان 18 دانشکده دانشگاه‌های علمی کاربردی استان قم از دیگر اهداف این کارگاه و نمایشگاه است.
مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس خاطرنشان کرد: کارگاه عکس و پوستر دانشجویان خواهر دانشکده‌های علمی کاربردی استان قم در روز جمعه، 13 اسفندماه 1395 از ساعت 8 صبح تا 16 عصر با حضور سرکار خانم میرامام، از اساتید حوزه و دانشگاه با موضوعیت عفاف و حجاب در ساختمان فرهنگی هنری حرم مطهر سالن شهید مطهری برگزار شد.
وی افزود: مجموعه آثاری که در این کارگاه یک‌روزه تهیه می‌شود، در ایام نوروز 1396 در صحن صاحب‌الزمان(عج) حرم کریمه اهل‌بیت(س) در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha