جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب در برهه های حساس از بروز بسیاری از فتنه ها جلوگیری نمودند و این وظیفه مجلس خبرگان را برای صیانت از ولایت فقیه سنگین تر می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم فرحانی، عصر امروز در دومین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در سخنانی با موضوع «صیانت از ولایت فقیه»، گفت: مقام معظم رهبری با تاسی به رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی (ره) جهاد کبیر را به عنوان منظومه ولایت در ایران و کشورهای منطقه به طور کامل به منصه ظهور رسانده اند که جای تشکر و قدردانی دارد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب در برهه های حساس از بروز بسیاری از فتنه ها جلوگیری نمودند و این وظیفه مجلس خبرگان را برای صیانت از ولایت فقیه سنگین تر می کند.

وی بر مطالبه گری مجلس خبرگان تاکید و خواستار اجرایی شدن وعده مسئولان شد و گفت: وقتی فرمایشات رهبر انقلاب توسط برخی مسئولین عملی نمی شود، مردم نسبت به مسئله ولایت پذیری و اطاعت از ولایت از سوی آنان دچار تردید می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی در ادامه خوزستانی ها را مردمی ولایت مدار خواند و ابراز داشت: مردم استان خوزستان همراهی و پیروی از ولایت را چه در دوران انقلاب وچه پس از آن به ویژه در دفاع مقدس بطور کامل نشان داده است .

وی ادامه داد: متاسفانه برنامه های توسعه غربی در استان خوزستان در مقاطعی برای این استان مشکلاتی را به وجود آورد، اما با سفر سال 75 مقام معظم رهبری، ایشان بر توسعه کشاورزی در این استان تاکید فرمودند، اما با 10 سال تاخیر آغاز و احرایی شده و اگر درست و به موقع اقدام می شد، امروز شاهد این همه مشکلات در خوزستان نیودیم .

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امروز هم شاهد برخی نا هماهنگی و بی توجهی ها به این استان هستیم که اگر به فریاد و ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته شود، می توان بر مشکلات استان خوزستان فائق آمد و رضایت مردم را جلب نمود .

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha