شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام ابراهیم اسماعیلی، مدیر حوزه علمیه شهرستان زهان خراسان جنوبی

حوزه/ نیروهایی که در نظام اسلامی خدمت می‌کنند، باید در تراز انقلاب اسلامی تا اهداف امام(ره) شهدا و مقام معظم رهبری محقق شود نه اینکه بر خلاف مبانی اسلامی وآرمان های انقلاب حرکت کنند.

حجت الاسلام ابراهیم اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در بیرجند، گفت: هدف از تحصن طلاب و روحانیون در مدرسه علمیه سفیران هدایت بیرجند در واکنش به سخنان اخیر استاندار خراسان جنوبی مبنی بر رقص زن ومرد است.

وی با بیان اینکه استاندار خراسان معتقد است، رقص زن ومرد  لطمه ای به اسلام وارد نمی‌کند، افزود: مراجع  معظم تقلید این امر را حرام می‌دانند، لذا حوزویان خراسان جنوبی نسبت به این اظهارات معترض هستند.

مدیر مدرسه علمیه جعفریه شهر زهان خراسان جنوبی ادامه داد: تحصن کنندگان از مسئولان ارشد کشور انتظار دارند، در انتصاب مسئولان، مواضع انقلابی و اسلامی آنان مورد توجه قرار گیرد و این مسئله تحت تاثیر مسائل سیاسی قرار نگیرد.

حجت الاسلام اسماعیلی تصریح کرد: نیروهایی که در نظام  اسلامی خدمت می‌کنند، باید در تراز انقلاب اسلامی تا اهداف امام(ره) شهدا و مقام معظم رهبری محقق شود نه اینکه بر خلاف مبانی اسلامی وآرمان های انقلاب حرکت کنند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha