شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ تجمع  اعتراض‌آمیز طلاب و روحانیون بیرجندی

حوزه/ حجت الاسلام احترامی گفت: هنگامی که روحانیون و مردم دیدگاهی خلاف اسلام را ببیند، سکوت نخواهند کرد و اگر قرار است هر کسی در هر منصبی باشد و فتوایی دهد و عذرخواهی نکند، سنگ روی سنگ نخواهد ایستاد.

حجت الاسلام ناصر احترامی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند در حاشیه تجمع اعتراض آمیز ائمه جمعه، طلاب و روحانیون در مدرسه علمیه معصومیه بیرجند نسبت به اظهارات استاندار خراسان جنوبی مبنی بر "رقصیدن مرد و زن نامحرم به اسلام و مسلمین لطمه ای وارد نمی کند"، اظهار داشت: تعطیلی مدارس علمیه و تجمع امروز طلاب، تا زمانی که برکناری استاندار خراسان جنوبی به نتیجه نرسد ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام ناصر احترامی افزود: هنگامی که روحانیون و مردم دیدگاهی خلاف اسلام را ببیند، سکوت نخواهند کرد و اگر قرار است هر کسی در هر منصبی باشد و فتوایی دهد و عذرخواهی نکند، سنگ روی سنگ نخواهد ایستاد.

مدیر مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) خضری با اشاره به اینکه سخنان استاندار دل مردم را به درد آورد، ادامه داد: با عذر خواهی نکردن، حساسیت نسبت به این امر زیاد شده است.

حجت الاسلام حسن صفری از محققان حوزه خراسان جنوبی نیز با اشاره به عذرخواهی نکردن استاندار بعد از گذشت سه هفته تاکید کرد: موج اعتراضات روز به روز به خاطر دخالت‌های استاندار  در مسائل شرعی بیشتر شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha