سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام فردوسی پور

معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان از اعلام آمادگی بیش از ۵۰۰ مبلغ در طرح تبلیغی دانشگاه ها خبر داد و گفت: با توجه به نیاز و حضور طلاب در دانشگاه ها، شناسایی مبلغان توانمند و برگزاری مصاحبه های تخصصی برای اعزام مبلغ به مراکز آموزش عالی یکی از برنامه های در حال اجرای این معاونت است.

حجت الاسلام محمد فردوسی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، با بیان اینکه معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان در جهت توانمندسازی مبلغین برای گروه ها و مخاطبان مختلف جامعه برنامه ریزی های متعددی را ایجاد کرده است، مطرح کرد: با توجه به نیاز و حضور طلاب در دانشگاه ها، شناسایی مبلغان توانمند و برگزاری مصاحبه های تخصصی برای اعزام مبلغ به مراکز آموزش عالی یکی از برنامه های در حال اجرا این معاونت است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان خاطر نشان کرد: مصاحبه تخصصی نسبت به تبلیغ، مسائل دینی، شبهات روز و نیازهای دانشجویان برگزار می شود و از میان متقاضیان، افرادی برای تبلیغ در دانشگاه برگزیده خواهند شد که با توجه به مسائل مدنظر با استفاده از ابزارها و امکانات روز دنیا در راستای تبلیغ نوین در ابزارهای روز، توانمند باشند.

حجت الاسلام فردوسی پور افزود:  بحث تاثیرگذاری طلاب در جوانان و دانشگاهیان یکی دیگر از ضروریات انتخاب مبلغان است که طلبه باید علاوه بر پاسخ گویی به مباحث دینی در جذب جوانان به معارف و علوم دین اسلام نیز تاثیرگذار باشند.

اعلام آمادگی بیش از 500 مبلغ در طرح تبلیغی دانشگاه ها

معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان در ادامه با اشاره به اینکه شناسایی مبلغان یکی از ضرویات طرح اعزام است، گفت: بر اساس فراخوان انجام شده در سطح مدارس علمیه، 85 طلبه از مدارس علمیه برادران و 457 طلبه از مدارس علمیه خواهران برای تبلیغ در محیط های آموزشی مدارس و دانشگا ها اعلام امادگی کردند.

وی با توجه به ثبت نام بیش از 500 نفر مبلغ توانمند پس از اعلام فراخوان، مطرح کرد: برای پذیرش محدودیت نداریم و افرادی که در مصاحبه پذیرفته شوند و توانایی لازم را در مباحث ذکر شده داشته و مورد قبول باشند می توانند فعالیت تبلیغی خود را با معرفی معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان در مدارس آموزش و پرورش و دانشگا ها آغاز کنند.

حجت الاسلام فردوسی پور در پایان تصریح کرد: اعزام مبلغان به خوابگاه های دانشجویی، مدارس و مراکز آموزش عالی در جهت رفع نیازها و پاسخ به شبهات روز کودک، نوجوان و جوانان در مدارس آموزش و پرورش و در سطح دانشگاه ها است.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha