شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی معاون امور استان های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور

حوزه/ معاون امور استان های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت در هیچ کدام از کشورهای پیشرفته چتر دموکراسی به اندازه جمهوری اسلامی ایران فراخ و گسترده نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی، ظهر امروز در سی و سومین گردهمایی ائمه جمعه استان لرستان که در بیت نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، گفت: اسلامیت و دموکراسی دینی در ایران به برکت نعمت انقلاب و ولایت فقیه است که باید به خوبی و با بصیرت از دستاوردها و آرمان های آن حراست و پشتیبانی نماییم.

وی با اشاره به اینکه در هیچ کدام از کشورهای پیشرفته چتر دموکراسی به اندازه جمهوری اسلامی ایران فراخ و گسترده نیست، بیان داشت: باید اسلامیت، جمهوریت و دموکراسی را در عرض هم قدر بشماریم و حافظ و قدردان این نعمت ها باشیم.

معاون امور استان های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب با تمام توان و ابزارها و شبکه های متعدد و مستهجن کمر به نابودی اسلام بسته اند، خاطر نشان کرد: دشمن در وهله اول هویت نظام جمهوری اسلامی را مورد هدف قرار داده است، چرا که همه بهانه تراشی ها و دشمنی های استکبار و هم پیمانانش به خاطر اسلام و تفکر اسلامی ملت ایران است.

حجت الاسلام ابراهیمی با تاکید بر اینکه باید بابصیرت و هوشیاری و حضور در همه میدان ها توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی نماییم، افزود: امروز دشمن با راه اندازی جنگ نرم سعی در بی تفاوت کردن مردم نسبت به آموزه های دینی دارد که باید با بصیرت، زمان شناسی و دشمن شناسی این نقشه ها و اهداف شوم را کمرنگ و خنثی نمود.

وی با اشاره به زمان برگزاری انتخابات پیش رو نیز گفت: نباید نامزدها با قول های بی پایه و اساس توقع مردم را بالا ببرند، بلکه باید سعی کنند وعده های انتخاباتی خود را در حد توان بیان و نسبت به عملی نمودن آنها اقدام نمایند.

معاون امور استان های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در ادامه با تاکید بر اینکه ائمه جمعه، مبلغان و طلاب اولین قشر پاسخ دهنده به مطالبات و تاکیدات مقام معظم رهبری هستند، اظهار داشت: در جبهه بصیرت افزایی و مقابله با جنگ نرم مبلغان باید در اطلاع رسانی و عمل به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب پرچمدار باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان، نماز جمعه را مرکز قدرتمند دعوت به ایمان و خدمتگزاری به مردم دانست و گفت: مسئولان اجرایی برای خدمتگزاری به مردم با تمام توان قدم بردارند

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha