پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست مدیر حوزه خواهران مازندران با کارکنان این مرکز

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، دولت باید زمینه اعتماد و جذب سرمایه گذاران را با اصلاح برخی قوانین بانکی فراهم نماید، تا آنها با خیال راحت در این عرصه وارد شده و بازار رقابتی ایجاد گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری، در اولین نشست با کارکنان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مازندران در سال 96، با اشاره به شعار سال تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، اظهار داشت: پیام نوروزی مقام معظم رهبری در آغاز هرسال، نقشه راهی است برای دولت و ملت است تا در مسیر اصول و ارزشهای انقلابی و اسلامی گام بردارند.

وی افزود: متاسفانه شاهد آن هستیم که مسئولین آن طور که شایسته و در شأن نظام اسلامی است، نتوانسته اند فرمایشات و شعار آغازین هر سال رهبر انقلاب را به درستی اجرا نموده و به آن جامعه عمل بپوشانند؛ و این امر باعث بروز مشکلات و معضلاتی در کشور گردیده که ضرر آن را ملت و نظام متحمل می شوند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان مازندران گفت: مقام معظم رهبری با اعلام شعار هر سال، وظیفه مسئولین را ابلاغ می فرمایند و امسال نیز ایشان، شعار «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» را بیان کرده تا مسئولان در تحقق این امر، گام‌های اساسی و مؤثرتری برداشته و اقتصاد را از دورن کشور مقاوم نمایند.

وی با بیان این که برای تحقق شعار امسال تعیین شده از سوی رهبر انقلاب، باید نگاه مسئولین کشور، به سرمایه و همت بلند ملت ایران باشد، تأکید کرد: با اعتماد به ظرفیت‌های داخلی و توان مردمی، به خصوص جوانان برومند و نخبه کشور، می توان در زمینه‌های مختلف تولید، اعم از تولید اندیشه و علم، صنعت و...، به پیش رفت و در جهت شکوفایی اقتصاد کشور برنامه ریزی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین غفاری تصریح کرد: متأسفانه نگاه برخی مسئولین به خارج از کشور بوده و معتقدند با برداشتن تحریم‌ها، مشکل اقتصادی ما برطرف خواهد شد، درصورتی که مقام معظم رهبری، بارها در فرمایشات خود تأکید نموده اند که مشکلات اقتصادی جامعه، تنها با تحقق اقتصاد مقاومتی، حمایت از سرمایه گذاران بومی، اعتماد به تولیدات داخلی و توسعه آن برطرف خواهد شد.

وی تأکید کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، دولت و مسئولان، باید زمینه اعتماد و جذب سرمایه گذاران داخلی را با اصلاح برخی قوانین بانکی در این خصوص فراهم نماید، تا آنها با خیال راحت در این عرصه وارد شده و بازار رقابتی ایجاد گردد، در این صورت، همه سعی می نمایند با ارائه کیفیت بهتر، مشتری بیشتری جذب نمایند و این امر در نهایت تولیدات داخلی را تقویت و باعث اشتعال افزائی در کشور می شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان مازندران تصریح کرد: تولید و اشتغال لازم و ملزوم همدیگر هستند؛ یعنی اگر تولید داخلی را تقویت کرده و زمنیه و بستر آن را فراهم نمائیم، قطعا اشتغال ما نیز توسعه پیدا کرده و اقتصاد ما قوی می شود؛ در نتیجه نقشه دشمنان برای ایجاد فشار جهت تسلیم شدن ایران در برابر اعمال تحریم‌ها خنثی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین غفاري در پايان سخنان خود، با اشاره به انتخابات امسال و اهمیت حضور مردم در آن، خاطر نشان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران، باید در این خصوص هوشیار بوده و به کسانی رأی دهند که نگاه به ظرفیت و توان داخلی داشته و می توانند گره از مشکلات کشور باز مي كنند؛ نه آن کسانی که پیشرفت کشور را در گرو توجه به بیرون از کشور و هم نشینی با غربی ها و... می دانند.

انتهاي پيام313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha