جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام، با بیان این که این حوزه حقیقتا یک حوزه ولایی و انقلابی است، گفت: زمینه ورود و جذب حداکثری نوجوانان و جوانان علاقه مند تحصیل در حوزه در استان ایلام فراهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلین وعد مرادبیگی، در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه استان ایلام، به شعار تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری برای سال 96 با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید» اشاره کرد و اظهار داشت: روحانیون و حوزه های علمیه باید در تحقق شعار سال و تبیین آن برای جامعه، پیشگام باشند.

وی در ادامه با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص حوزه انقلابی و انقلابی ماندن حوزه های علمیه، گفت: تا جایی که می توانیم باید در راستای انقلابی ماندن حوزه های علمیه کوشا باشیم و در سال جدید نیز برنامه های خود در این راستا را در اولویت بگذاریم.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام در ادامه افزود: در دور جدید پذیرش داوطلبان تحصیل در حوزه های علمیه، باید تا جایی که می توانیم در جذب جوانان و نوجوانان مستعد، توانمند و علاقه مند به حوزه تلاش کرده و حوزه را به طرز صحیح و مناسبی برای آن ها معرفی کنیم.

وی با بیان این که شورای جذب و پذیرش حوزه علمیه استان ایلام با رصد دقیق، در خواست داوطلبان تحصیل در حوزه را بررسی می کند، گفت: مراحل جذب و پذیرش در حوزه علمیه استان ایلام، به صورت کامل و دقیق، به تمام نقاط این استان اطلاع رسانی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین مرادبیگی خاطرنشان کرد: اگرچه به دنبال آن هستیم که جوانان و نوجوانان بیشتری جذب حوزه شوند، اما با این وجود، نگاه ما در حوزه استان ایلام در خصوص پذیرش طلاب جدید، کیفی بوده و معیارهای خاصی در این خصوص داریم.

وی با بیان این که حوزه علمیه استان ایلام حقیقتاً یک حوزه ولایی و انقلابی است، گفت:  زمینه ورود و جذب حداکثری نوجوانان و جوانان علاقه مند تحصیل در حوزه، در  ایلام فراهم است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha