پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مقدسی پور

حوزه/زمينه تحقق شعار سال در كشور مهيا بوده و براي اين مهم نيازمند حركت جهادي، انقلابي و دلسوزانه همه آحاد مردم به خصوص مسئولان هستيم.

حجت الاسلام مقدسي پور در گفتگو با خبرنگار سرويس استان هاي خبرگزاري «حوزه» با اشاره به نامگذاري سال جاري از سوي مقام معظم رهبري به عنوان «اقتصاد مقاومتي؛توليد و اشتغال» اظهارداشت: نامگذاري سال ها از سوي رهبر فرزانه انقلاب داراي پيام هاي روشن و متفاوتي بوده و سياست كلي كشور را ترسيم مي نمايد كه قطعا تحقق آن موجب پشرفت كشور مي گردد.

وي با اشاره به مولفه هاي مختلف و تاثيرگذار در اداره كشورها افزود: اقتصاد از مولفه هاي اصلي در اين راستا و به عبارتي موتور محركه كشور داري است و اگر اين مهم رونق داشته باشد، كشور رو به پشرفت بوده و اگر آسيب ببيند، كشور دچار خسارت بزرگي مي شود.

امام جمعه شهرستان كميجان استان مركزي تصريح كرد: دشمنان ما امروز به خوبي به اهميت اقتصاد واقف بوده و مي دانند كه اين مهم شريان حياتي در اداره كشور است لذا به هر طريقي مي خواهند به آن ضربه وارد نمايند.

وي گفت: هرچند امروز دشمنان ما از راههاي مختلف را براي نفوذ امتحان كرده و در تمام آنها شكست خورده اند  اما با اين حال هنوز ، مسئله اقتصاد روزنه مهمي براي آنها براي نفوذ است .

اين پژوهشگر حوزوی ادامه داد: قطعاً آنچه دشمن را در اين عرصه نيز نااميد مي كند، شكوفايي اقتصادي كشور با محوريت منويات رهبري كه همان اقتصاد مقاومتي است، مي باشد.

به گفته وي ، هرچند در زمينه تحقق اقتصاد مقاومتي در كشور گام هاي خوبي برداشته شده است اما هنوز تا رسيدن به نقطه مطلوب فاصله بسياري وجود داشته و بايد براي اين امر تلاش گردد.

حجت الاسلام مقدسي پور از توليد و اشتغال به عنوان دو مقوله مهم در رونق اقتصادي ياد كرد و بيان داشت: مهم ترين مولفه توليد و اشتغال ، اقتصاد مقاومتي  بوده و بايد تحقق ان از تمام پتانسيل و ظرفيت  هاي كشور استفاده گردد.

وي تاكيد كرد:  زمينه تحقق شعار سال در كشور مهيا بوده و براي اين مهم نيازمند حركت جهادي، انقلابي و دلسوزانه همه آحاد مردم به خصوص مسئولان هستيم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha