جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام عبدالرضا عرب - معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله مدنی(ره) شهرستان کاشان

حوزه/ معاون مدرسه علمیه آیت الله مدنی(ره) شهرستان کاشان با اشاره به نقش برجسته روحانیون در تحقق شعار سال۹۶، گفت: روحانیون و طلاب باید ضرورت اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی را برای جامعه تشریح کنند.

حجت الاسلام عبدالرضا عرب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با اشاره به نامگذاری سال 96 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، اظهار داشت: هم نقش مسئولین و هم نقش مردم در عملیاتی نمودن شعار سال بسیار مهم است و از هیچ کدام نباید غافل بود.

وی گفت: با توجه به اینکه مردم نقش عمده ای درمصرف کالاهای داخلی و متعاقب آن تقویت تولید ملی دارند، باید ازمصرف کالاهای خارجی جدا پرهیز کرده و با مصرف کالاهای داخلی، تحریم ها و توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

معاون مدرسه علمیه آیت الله مدنی(ره) شهرستان کاشان با تأکید برهمکاری متقابل مردم و مسئولین در ترویج فرهنگ کار و تولید در جامعه، تأکید کرد: همان طور که فرهنگ کار و تولید به عنوان یک عبادت، حرف اول را در کشورمان می زند، باید در راستای تحقق شعار سال 96 «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، ضرورت این مسئله را برای مردم تبیین کرد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه طی چند سال گذشته با تحریم های مختلف از جانب دشمنان روبرو بودیم، لذا مقام معظم رهبری تاکید جدی برتحقق شعار اقتصاد مقاومتی داشته و دارند.

حجت الاسلام عرب در بخش پایانی سخنان خود به نقش بسیار مهم روحانیون و طلاب حوزه های علمیه درتحقق شعار سال 96، گفت: با توجه به اینکه تبیین ضرورت تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی؛ تولید-اشتغال»، نیاز به کار فرهنگی دارد، لذا روحانیون و طلاب می توانند در اجتماعات، محافل دینی و مذهبی که حضور پیدا می کنند، این مسئله را تبیین کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha