جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 413261
۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
نشست مدیران مدارس علمیه منطقه کاشان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فرجی از راه اندازی دو مدرسه علمیه جدید بزرگسالان و قرآنی در شهرستان کاشان خبرداد و گفت: طلاب باید آمادگی لازم را برای پاسخگویی به شبهات مردم داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، امروز در نشست مدیران مدارس علمیه شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و نراق، درمدرسه علمیه آیت الله ابوتراب امامی کاشانی، از راه اندازی دو مدرسه علمیه جدید بزرگسالان و قرآنی در شهرستان کاشان خبرداد و گفت: در سال جاری برنامه ریزی های لازم برای پیشرفت مدارس علمیه انجام شده است.

مدیرحوزه علمیه کاشان، با بیان اینکه افرادی که وارد حوزه ها می شوند باید افرادی انقلابی و ولایی باشند، تصریح کرد: طلاب باید آمادگی لازم را برای پاسخگویی به شبهات مردم داشته باشند.

وی در ادامه، به رسالت سنگین روحانیون و طلاب در زمینه سازی حضور حداکثری اقشار مختلف مردم درانتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: روحانیون باید با تبیین شاخصه های انتخاب اصلح، مردم را به حضور حداکثری در پای صندوق های رأی تشویق کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی همچنین به شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نیز اشاره کرد و گفت: طلاب و روحانیون باید برای تحقق شعار سال و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

بر پایه این گزارش، در این نشست مدیران مدارس علمیه شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و نراق نیز با ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های مدارس تابعه، را ارائه دادند و پس از آن، معاونان حوزه علمیه منطقه کاشان برنامه های پیش بینی شده برای سال جدید را تشریح کردند.

انتهای پیام

 

  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha