پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آید الله نمازی-دیدار فرماندهان ارتش

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید بر ضرورت صیانت از ارزش های دفاع مقدس، اقتدار و عظمت کشور را به برکت ولایت فقیه دانست و گفت: به اذعان غربی ها آیت الله العظمی خامنه ای محبوبترین و مقتدرترین رهبر دنیاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، امروز در دیدار فرمانده و پرسنل گروه 840 موشکی پادگان شهید کبریایی شهرستان آران و بیدگل با تبریک سالروز ارتش، دوران دفاع مقدس را از پیچیده ترن دوران ها دانست و گفت : هرچند جنگ در دوران دفاع مقدس ازهر نظر پیچیده و سخت بود و پیروزی برایمان یک رویا بود، ولی تقدیر الهی پیروزی را برای ما رقم زد.

امام جمعه کاشان، ایمان به خدا را موجب پیروزی رزمندگان اسلام دانست و افزود: هرچند گاهی در دوران دفاع مقدس ابتکار عمل در دست دشمن بود و گاهی هم این ابتکار در دست ما، ولی چون رزمندگان ما صادقانه، با ایمان به خدا و گذشتن از جان، مال  و خانواده هایشان جنگیدند، توانستند بردشمن پیروز شوند.

عضو خبرگان رهبری، باور و اعتقاد به خدا را بالاترین قدرت دانست و با اشاره به اینکه پیروزی رزمندگان دردوران دفاع مقدس یک  معجزه الهی بود، ابراز داشت: نیرو و انرژی که ایمان در انسان ها ایجاد می کند بی بدیل  است و می تواند قدرتمندترین دشمنان را از پا بیاندازد .

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با بیان اینکه نیروهای مسلح  کشورمان با سلاح  خدا باوری بر دشمن پیروز شدند، گفت: نیروهای مسلح باید دستاوردها و برکات دوران  دفاع مقدس را به  نسل های جدید و آینده  انتقال دهند .

وی، در ادامه وجود رهبری ولایت فقیه در نظام اسلامی ایران را موجب اقتدار و مقاومت در برابر تمام قدرت های مستکبر و از برکات خداوند متعال دانست و گفت: به اذعان کشورهای غربی و اروپایی آیت الله العظمی خامنه ای محبوبترین و مقتدرترین رهبر دنیاست.

 نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور مجاهدین فی سبیل الله  هستند، گفت:  خدا را شاکریم که نیروهای مسلح تحت امر ولی فقیه مجاهد، شهید زنده  و فرزند رسول الله(ص) توانسته اند در سایه اخلاص و پاکی کشورمان را در بهترین شرایط قراردهند.

نیروهای مسلح؛ تربیت یافته گان مکتب مراجع  و علما

امیر سرتیپ دوم ستاد مجتبی مصطفی زاده، فرمانده یگان 840 موشکی پادگان شهید کبریایی شهرستان آران و بیدگل نیز در ابتدای این دیدار، نیروهای مسلح را سربازان  مدافع  نظام مقدس جمهوری اسلامی و تربیت یافته گان مکتب مراجع  تقلید و دانست و گفت:  نیروهای مسلح هر آنچه که از دین یاد گرفته اند پای منبرعلما بوده است.

وی بر آمادگی کامل نیروهای مسلح در برابر هرگونه تهدید تاکید کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم به عنوان سربازانی فداکار با عمل به فرامین  رهبری معظم انقلاب اسلامی ایران دل امام زمان (عج) را شاد کنیم .

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha