جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسینی خراسانی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری ، حضور گسترده و پرشور مردم در صحنه انتخابات را عامل تقویت امنیت و اقتدار ملی توصیف کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان ارتش مبنی بر این که انتخابات برای کشور ذخیره و عامل مصونیت بخش است، اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم که به فرموده مقام معظم رهبری یک انتخابات بانشاط، سالم و توام با امنیت در کشور برگزار کنیم که خود عامل تقویت امنیت ملی است.

وی با بیان این که حضور گسترده در انتخابات باعث اقتدار بیشتر کشور در عرصه بین المللی می شود، افزود: به یاری خدای متعال در این دوره از انتخابات نیز مثل گذشته شاهد خلق حماسه ای ماندگار خواهیم بود و برخلاف خواست و هدف دشمن، این حماسه باعث تقویت نظام و انقلاب اسلامی در عرصه داخل و خارج می شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این که حضور گسترده و حماسی مردم در انتخابات ، نشانه عزت و تمدن بالای مردم جامعه ماست، خاطرنشان کرد: به تعبیر جالب رهبری معظم ، حتی آنان که انقلاب و رهبری را قبول ندارند پای صندوق های رای بیایند و این تاکید معنایش همان به نمایش گذاشتن عزت و اصالت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است.

وی گفت: گذشته از حضور حداکثری ، یکی از الزامات در عرصه انتخابات ، توجه به شاخصه ها و ویژگی های کاندیدای اصلح است که هم در رابطه به انتخابات ریاست جمهوری و هم شوراهای شهر و روستا باید به این مهم توجه ویژه ای داشت.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha