جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ایده قرانی

حوزه/حجت الاسلام قطبی با تشریح فرایند برگزاری جشنواره ایدههای قرآنی گفت: با توجه به مشارکت گسترده و با کیفیت ایدهپردازان مختلف از سطح کشور، انتظار میرود این جشنواره در قامت یک نهاد نوآورانهی قرآنی منشاء خلاقیت و شکوفاییهای زیادی بشود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محمد قطبی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح فرآیند جشنواره ایده های قرآنی، اظهار داشت: این جشنواره در سطح کشور برگزار و مجموعاً 467 ایده از 72 شهر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با تشریح فرآیند برگزاری جشنواره ایده های قرآنی گفت: با توجه به مشارکت گسترده و با کیفیت ایده پردازان مختلف از سطح کشور، انتظار می رود این جشنواره در قامت یک نهاد نوآورانه قرآنی، منشاء خلاقیت و شکوفایی های زیادی بشود.

وی افزود: این سطح مشارکت در رویداد ایدهپردازی قرآنی قابل ملاحظه و ستودنی است و موجب رشد و شکوفایی ذهنهای ایده ورز و آماده برای ایده پردازی است.

حجت الاسلام قطبی افزود: ایدههای دریافت شده در سه بخش فعالیت، خدمات و محصولات قرآنی است که البته 40 درصد از ایدهها توسط حوزویان و 51 درصد توسط دانشگاهیان و 9 درصد توسط افراد با تحصیلات دیپلم و زیر دیپلم ارائه شده است؛ از این تعداد 72 درصد آقا و 28 درصد خانمها ایدههای خود را ارائه کردهاند.

رییس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن یادآور شد: همچنین روز چهارشنبه 13 اردیبهشت، برای صاحبان ایدههای برگزیده، کارگاه تخصصی ایدهورزی برگزار و روز سه شنبه 2 خردادماه، آیین پایانی و انتخاب برترینها همراه با اعطاء جوائز در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha