پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با صدور بیانیه‌ای توهین یک مجری به امام‌رضا(ع) را محکوم و اعلام کرده و بیان داشتند: اهانت به امامان معصوم (ع) به بهانه بازی‌های سیاسی یا آزادی بیان یا هر بهانه دیگری اثری جز قداست‌زدایی از ساحت پاک آن معصومین ندارد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» متن بیانیه حضرت آیت‌الله علوی گرگانی به این شرح است:

بسمه تعالی

قال الله تعالی « اذا رأیت الذین یخوضون فی آیاتنا فاعرض عنهم»

متأسفانه هر از چند گاهی از گوشه و کنار مملکتی اسلامی ما سخنانی در جسارت به اهل بیت علیهم السلام شنیده می شود که موجب تأثر هر انسان غیرتمند و دین داری می شود.

سخنان اهانت آمیز یکی از مجریان در استان ایلام که به ساحت مقدس و نورانی امام رضا علیه السلام انجام گرفت موجب ناراحتی شدید اینجانب شد.

گر چه برخی از این افراد، انسانهای ناآگاه و بعضا جاهلی هستند که شاید بدون کینه سخنانی بر زبان آورند اما میدان دادن به این افراد و اهانت به امامان معصوم علیهم السلام به بهانه بازیهای سیاسی یا آزادی بیان یا هر بهانه دیگری اثری جز قداست زدایی از ساحت پاک آن معصومین ندارد.

لذا اینجانب در برهه کنونی که ایام انتخابات می باشد توصیه اکید به نامزدهای محترم میکنم تا به هر فردی اجازه میدان داری داده نشود و مراقب سوء استفاده های احتمالی از مقدسات تحت عناوین سیاسی باشند و از افراد دیندار و با صلاحیت استفاده نمایند.

 امید است که خداوند در تمام دورانها پشتیبان این ملت و نظام بوده و ماهیت اسلامی این نظام هر چه بیشتر تبلور پیدا کند و به نظام الهی امام زمان علیه السلام متصل گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha