جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ در جامعه افرادی هستند که به لحاظ مشکل مادی، نیاز به حمایت و خدمت رسانی دارند؛ نباید این دسته افراد بی بضاعت را رها کرد.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهرامروز در دیدار جمعی از مسئولین اداره آب و برق استان قم، بر خدمت رسانی بهتر مسئولین به مردم و نظام تاکید کرده و گفتند: اگر مسئولین بدانند در چه نظامی خدمت می کنند، هرگز در فعالیت خود کوتاهی نخواهند کرد.

معظم له بیان داشتند: اگر مسئولین  برای رضای خدا حرکت کنند، قطعا عمل آنها تباه نخواهد شد و این هم  اعتقاد می خواهد، یعنی انسان معتقد باشد که عملی را که برای خدا انجام دهد، ضایع نخواهد شد.

ایشان افزودند: مسئولین اعتقاد به معاد و دین و خدا داشته باشند و قدردان این  نظام و کشور باشند، در نظامی خدمت می کنند که دین و اسلام در آن حاکم است و این خود بالاترین ارزش است. 

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: باید بدانیم مردم از مسئولین خدمت می خواهند و این خدمت هر چه قدر صادقانه و خالصانه باشد، ابدی خواهد بود و مردم هم می فهمند چه مسئولی خالصانه خدمت می کند و قطعا تا زمانی که در دنیا است قدر دان خواهند بود و بعد از مرگ هم برای او طلب مغفرت خواهند کرد.

معظم له افزودند: خدا ناظر اعمال است و زمانی که خدا ناظر باشد، سعی باید این باشد در صدد از بین بردن مشکلات مردم و کسانی که حقیقتا مشکل اقتصادی دارند، حرکت کنیم.   

ایشان عنوان کرد: در جامعه افرادی می باشند که به لحاظ مشکل مادی نیازمند حمایت و خدمت رسانی دارند، نباید این دسته افراد بی بضاعت را رها کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha