پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی بیان کردند: نهایت انگیزه آنها جنگ برای آب و خاک و حفظ تسلط خود بر دیگران است؛ آنها برای حفظ تسلط خود این همه کشتار راه می‎اندازند، ولی اگر ما با آنها جنگ می‎کنیم برای خدا است چون ما برای دین خدا قیام کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیتالله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس و معاونان جهاددانشگاهی واحد استان قم با اشاره به اهمیت عمل خیر گفتند: این مرجع تقلید بیان کرد: امیدوارم فعالان جهاددانشگاهی فعالیتهای خود را در سال جدید در مسیر خداوند قرار دهند و همه امور را در این مسیر قراردهند.

ایشان افزودند: یکی از حقایق نظام هستی، جهت دار بودن این نظام است به حدی که فعل و انفعالاتی که در نظام خلقت انجام میشود دارای جهت است که باعث ارزشدار شدن و بی ارزش شدن کارهای ما است.

معظم له بیان کردند: انبیا و بزرگان دین ما را به جهت دار کردن امور سوق دادند؛ بسیاری از مردم صبح تا شب فعل و انفعالاتی دارند ولی در آخر آنچه از آنها در کارنامه اعمال باقی میماند کارهای بیهوده و بی فایده است که آنها را متضرر کرده است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی بیان کردند: بهترین کارها، ذکر خداست که کارنامه اعمال انسان را سنگین میکند؛ خداوند متعال فرمودند که بهترین امت کسانی هستند که هم خوب هستند و هم دیگران را به امر خیر و نیک راهنمایی میکنند.

معظم له بیان کردند:  ایمان به خدا جوهره این گونه انسانها است؛ بسیاری از افراد ممکن است که امر به نیکی کنند ولی این دعوت به خاطر ایمان آنها به خدا نیست؛ جنگ ما برای خدا است و غربیان و دشمنان ما همگی برای غیر خدا میجنگند.

ایشان گفتند: آنچه در این رابطه باید گفته آن است نهایت انگیزه آنها جنگ برای آب و خاک و حفظ تسلط خود بر دیگران است؛ آنها برای حفظ تسلط خود این همه کشتار راه میاندازند ولی اگر ما با آنها جنگی میکنیم برای خدا است چون ما برای دین خدا قیام کردیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha