شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/حضرت ‌آیت الله علوی گرگانی ضمن تسلیت درگذشت آ‌یت الله ابن الرضا گفتند: آن مرحوم عمر خود را در مسیر اعتلای کلمه حق و اعلای معارف اهل بیت(ع) و تربیت طلابی گرانقدر و فضلایی ارجمند سپری کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،  متن پیام تسلیت حضرت آیت الله علوی گرگانی به مناسبت درگذشت مرحوم آیت الله ابن الرضا به این شرح است:
«بسمه تعالی
قال مولانا امیر المؤمنین علی علیه السلام: العالم حیٌّ و ان کان میتاً
با خبر شدیم عالم عامل حضرت آیة الله آقای حاج سید مهدی ابن الرضا خوانساری که عمر شریف خود را در مسیر اعتلای کلمه حق و اعلای معارف اهل بیت صلوات الله علیهم اجمعین و تربیت طلابی گرانقدر و فضلایی ارجمند سپری نمود به ملکوت اعلا پیوست.

این عالم جلیل القدر که مؤسس حوزه علمیه خوانسار بودند و زحمات فراوانی را جهت نشر آثار حضرات صادقین علیهم السلام متحمل شدند و مصداق کریمه حضرت امام صادق علیه السلام که فرمودند: در قیامت به عالم گفته می شود قف تشفع للناس بحسن تأدیبک لهم شدند.
اینجانب این مصیبت وارده را به محضر مبارک حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید و حوزات علمیه بخصوص حوزه علمیه خوانسار و مردم شریف و متدین و ولایتمدار خوانسار و بیت معظم و معزز ایشان، بخصوص حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید محمد ابن الرضا و دیگر آقازادگان تسلیت گفته و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل و جمیل و برای آن فقید سعید علو درجات را از خداوند سبحان مسألت می نمایم.
و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
۲٦ جمادی الثانیة سنه ۱۴۳۸»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha