جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/حضرت آیت الله علوی گرگانی با ابراز تأسف از مشکلات معیشتی مردم گفتند: مردم در شرایط بد اقتصادی به‌سر می‌برند و این زیبنده کشوری که عنوان جمهوری اسلامی را دارد، نیست.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی ظهر امروز ‌در دیدار استاندار قم با اشاره به کارها و اقدامات  انجام‌ شده ‌در استان در سال 95 گفتند: کارهایی که در سال گذشته  در قم انجام‌شده اساسی و مفید بوده است و لازم است که این اقدامات همچنان ادامه داشته باشد تا مردم طعم خدمت را بچشند.

ایشان با بیان چگونگی کسب رضایت خداوند افزودند: آنچه از روایات و احادیث امامان معصوم(ع) به دست ما رسیده همه از جلب رضایت مردم خبر می‌دهد و رضایت خداوند را در گرو رضایت خلق معرفی کرده‌اند.

معظم له با توصیه به مسئولان و کسانی که در صدر مسئولیت‌های دولتی هستند، گفتند:  باید کارها و پروژه‌های نیمه‌تمام  را هرچه سریع‌تر به سرانجام  رسانده تا  برای مردم زحمت و دردسر ایجاد نشود.

ایشان با ابراز تأسف از مشکلات معیشتی مردم  گفتند: مردم در شرایط بد اقتصادی به‌سر می‌برند و این زیبنده کشوری که عنوان جمهوری اسلامی را دارد، نیست.

*لزوم تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی در قم

معظم له با اشاره به پروژه مترو در قم و میزان پیشرفت آن تصریح کردند: باید مدیران شهری تمام همت خود را برای اتمام این پروژه گذاشته تا هرچه سریع‌تر مردم از آن استفاده کنند و این پروژه غیر از بودجه به همت عالی مدیران احتیاج دارد.

*بیکاری جوانان برای خانواده‌ها تبدیل به مصیبتی بزرگ‌شده است

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی درپایان از خدمتکاران و دولت خواست به مسئله بیکاری توجه بیشتری کنند و تاکید کردند: بیکاری جوانان برای خانواده‌ها تبدیل به مصیبتی بزرگ‌شده است و همه دلسوزان  مردم و کشور را نگران کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha