پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ مسئولین به مسائل عمرانی و فرهنگی شهر توجه ویژه کنند چون این مسائل مورد نیاز جامعه است و مردم نیازمند آسایش و رفاه می باشند و این حق آنهاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای شورای شهر قم که در دفتر معظم له برگزار شد از خدمات ارزشمند شورا به مردم شهر  تشکر و قدردانی و برای توفیقات روز افزون آنها برای خدمات بیشتر و صادقانه تر دعا کردند.  

*خدمت مسئولین در شأن جامعه اسلامی باشد

معظم له بیان داشتند: مردم متدین ایران انسان های با ایمان و متدینی می باشند به همین دلیل لازم است خدمت مسئولین در شأن جامعه اسلامی باشد.

ایشان افزودند: مردم از مسئولین انتظارات زیادی دارند و به همین دلیل باید از خودمان بپرسیم، آیا واقعا توانستیم این رضایت را برآورده کنیم؟ آیا حقیقتا توانستیم به گونه ای خدمت کنیم که موجبات کسب رضایت الهی باشد؟

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: لازم است مسئولین به مسائل عمرانی و فرهنگی شهر توجه ویژه کنند، چون این مسائل مورد نیاز جامعه است؛ مردم نیازمند آسایش و رفاه می باشند و این حق آنها است و بنابراین باید برای تحقق نیازهای جامعه به خوبی تلاش کرد.

معظم له در پایان بیان داشتند: نباید به خدماتی که انجام داده ایم به خود ببالیم، بلکه باید بدانیم خدمت درنظام جامعه اسلامی و به مردم انقلابی وظیفه و درعین حال مقدس است؛ خدمات صادقانه هیچ وقت از بین رفتنی نیست و در پیشگاه خدای متعال موجب اجر خواهد بود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha