شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
 نمایشگاه کتاب تهران

حوزه/مدیر انتشارات مسجد مقدس جمکران گفت: امسال با توجه به مصادف شدن نیمه شعبان با ایام نمایشگاه هم در سرای اهل قلم و هم در سالن یاس نشست‌هایی با موضوعات مهدویت و بحث‌های مربوط به ادبیات دینی و مهدوی برگزار خواهیم کرد.

محمد حسنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به همزمانی برگزاری نمایشگاه کتاب تهران با ایام نیمه شعبان، به تشریح برنامه‌های انتشارات کتاب جمکران در این نمایشگاه پرداخت و اظهار کرد: براساس قواعد نمایشگاه مبنی بر اینکه کتاب‌هایی که عرضه می‌شوند باید مختص چهار سال اخیر باشند، حدود ۲۴۰ تا ۲۵۰ عنوان کتاب را عرضه خواهیم کرد.

 وی افزود: امسال با توجه به مصادف شدن نیمه شعبان با ایام نمایشگاه هم در سرای اهل قلم و هم در سالن یاس نشست‌هایی با موضوعات مهدویت و بحث‌های مربوط به ادبیات دینی و مهدوی برگزار خواهیم کرد.

 مدیر انتشارات کتاب مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: اتفاق دیگری که امسال در نمایشگاه خواهیم داشت حضور نویسندگان کتاب های منتشر شده در انتشارات جمکران در کنار دیگر نویسندگان خوب کشورمان در غرفه است.

 حسنی در ارتباط با بحث غرفه و غرفه آرایی اظهار کرد: ما در این رابطه تلاش می‌کنیم تا نشر جمکران درحد خود بدرخشد و باعث شود عطر مهدویت در فضای نمایشگاه پراکنده بشود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در نظر داریم خادمین مسجد با لباس فرم از غرفه‌های نمایشگاه بازدید کرده و با اهدا گل و شیرینی به غرفه داران و سایر ناشرین ایام نیمه شعبان را تبریک بگویند تا بتوانیم در این ایام مبارک نام و یاد امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) را در بزرگترین نمایشگاه کتاب کشور طنین انداز کنیم.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha